Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Black friday aanbiedingen Telenet & Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 29-12-2021 03:51 PM)
289 Weergaven
Members_9wrMSRy
Student
Opties

Ik heb tijdens het black friday weekend via Telenet een Samsung S21 256 GB 5 G gekocht en betaald via hun webshop maar daar is iets fout gelopen met hun systeem en nadat ze eerst beweren dat het druk was met black friday en even geduld moest hebben, beweren ze nu al 2 weken dat ze dit toestel niet meer op voorraad hebben en sindsdien niet meer binnengekomen is en dat ik maar moet wachten.

Klopt dit ?

Voor het mislopen van de cashback en waarschijnlijk ook nog eens de google nest audio2-pack moest ik maar contact opnemen met Samsung aangezien jullie de oorzaak zijn dat ze niet kunnen leveren...

Hoe moet het nu verder ?

3 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Members_9wrMSRy 

Ge gaat sneller geholpen zijn als ge zelf contact opneemt met Samsung via Messenger of via klantenservice. Via Messenger antwoorden ze meestal binnen het uur, das mijn ervaring toch

Screenshot_20211230-110750_Phone.jpgScreenshot_20211230-110730_Messenger.jpg

0 Likes
Members_9wrMSRy
Student
Opties

Messenger heb ik gisteren voor 3 uren geprobeerd maar kreeg geen feedback 😞

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_9wrMSRy, goedemiddag.

Wat gaaf om te lezen dat je voor de Samsung Galaxy S21 hebt gekozen! Via onze website kan je je registeren voor een promotie. Om in aanmerking te komen voor de promotie dien je te voldoen aan de voorwaarden die hiervoor worden opgesteld. 

Omdat jouw verkoper het toestel momenteel niet kan leveren kan je het beste met hen in gesprek gaan, zij zijn immers zelf verantwoordelijk voor de voorraad en de bestellingen hiervan. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes