Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bixby verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2018 04:56 PM)
39323 Weergaven
Rokil
Journeyman
Opties

Is al bekend hoe bixby te verwijderen is? Sinds kort heb ik de S9, maar het uitschakelen van bixby werkt niet.

Zodra ik de bixby-knop aanraak, begint het weer. In de instellingen heb ik de knop al uitgeschakeld, bixby voice uitgezet en bixby home uitgezet, maar de knop blijft werken. Dan heb ik het niet eens over lang ingedrukt houden, maar gewoon kort.

Als ik de S9 in mijn autolader zet, zit die stomme knop precies op de plek waar de telefoon geklemd wordt in de houder. Ik heb dus constant bixby in beeld en kan de S9 dus niet gebruiken in de auto!

Er zijn, voor zover ik heb kunnen vinden, wel mogelijkheden om via rooten de knop uit te zetten, maar gezien mijn ervaringen met Samsung, wil ik de garantie wel in stand houden.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
52 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
Marcuzz44
Pioneer
Opties

Je hoeft het niet eens te verwijderen. Bij het openen van Bixby druk je bovenin op het tandwieltje en schakel je het uit, zodat het niet meer aangaat na indrukken  

 

20180412_144941.jpg

 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heeft die al gedaan zoals je kon lezen Marcuzz haha
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rokil
Journeyman
Opties

@Marcuzz Dat had ik inderdaad al gedaan, maar bixby werd niet uitgeschakeld vreemd genoeg.

De oplossing van Rohit werkt wel redelijk. Niet helemaal, maar voorlopig kan ik het ermee doen. Als ik de bixby-knop kort indruk, komt het bixby scherm in een flits op en verdwijnt dan meteen. Ondanks dat ik alles zo heb ingesteld dat bixby helemaal uitgeschakeld zou moeten zijn en de bixby-knop een andere app zou moeten starten. Bij lang indrukken gebeurt er helemaal niets en dat was ook de bedoeling. Ik kan de S9 nu weer in de qi-autolader zetten.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je het toestel ook gereboot nadat je alles hebt ingesteld?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rokil
Journeyman
Opties

Ja, in beide gevallen. Bixby blijft hardnekkig!

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
sowieso vaag dat die standaard knop niet werkt bij jou.... Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij hem in de houder constant indrukt, die lang ingedrukt houden functie kan je nergens uitzetten.. Behalve dan met die app..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rokil
Journeyman
Opties

Zonder dat de S9 in een houder zit, blijft de knop gewoon werken als ik alles uitgeschakeld heb. In de auto was het niet te doen, omdat ik constant het bixby beginscherm met stem te zien/horen kreeg. Nu met die app heeft het lang indrukken geen effect meer en kan ik er mee leven. Het is inderdaad vreemd dat ik het niet op de reguliere manier uitgeschakeld krijg.

Vraag me altijd weer af waarom Samsung van zulke 'rotzooi' op telefoons en tablets zet. Volgens mij zijn er maar weinig mensen die er echt prijs op stellen. Na de garantie periode maar weer snel een lineage os erop zetten, zodat alle overbodige rotzooi weg is.

0 Likes
Herta
Pathfinder
Opties

Hoi Rokil,

 

  • Wat bedoel je met een lineage os?
  • Wat is het doel hiervan en effect voor je telefoon ?
0 Likes