op 12-03-2019 01:53 AM
Hallo,
kan je bij Bixby Quick Commands een toggle button maken en op de start pagina zetten die, als je erop drukt telkens de location op en uit zet bij elke druk op de knop? Dit wil zeggen eenmaal drukken, location aan, nogmaals drukken, location uit.
Bedankt,
Charles.
Opgelost! Ga naar oplossing.
12-03-2019 09:09 PM - bewerkt 12-03-2019 09:11 PM
Yep Finn, dat is em. Zag wel staan dat je Aan en Uit kon doen maar niet Toggle zoals je bij Tasker kan selecteren. Nu we toch bezig zijn, kan je bij aanloggen op een Bluetooth, Spotify app openen en een bepaalde afspeellijst selecteren en afspelen?
Haha, het wordt moeilijker, niet?
Thanks!
op 13-03-2019 10:24 PM
Ja Finn, dat is veel duidelijker. Thanks. Weer een probleem opgelost!
- Hoe kom jij aan de informatie om zulke dingen te laten werken of ben jij van nature zo slim? Heb al veel p internet aan het zoeken geweest maar vind er niet veel over.
- Waarvoor kan je die "Meldingen hardop lezen" allemaal gebruiken? Kan je dan ook gesproken meldingen weergeven vb als de batterij volledig opgeladen is...?
12-03-2019 12:21 PM - bewerkt 12-03-2019 07:10 PM
Hey @Charles_45
Ja dit is zeker mogelijk.
Je kunt dit doen door een bixby routine te maken.
Voorwarden: Tikken op knop
Actie: Locatie>aan
Voeg deze vervolgens toe aan het start scherm.
voor een voorbeeld zie deze video: https://www.youtube.com/watch?v=rfzkOA8Y5Ms&feature=youtu.be
Fijne dag nog verder.
Groet Finn
12-03-2019 04:53 PM - bewerkt 12-03-2019 04:54 PM
Hoi Twin,
Het is mijn bedoeling een 'toggle' knop te maken op het startscherm. Klik op de knop en de location gaat aan, druk nog eens op dezelfde knop en de location gaat uit.
Uw link van het filmpje werkt niet, ik krijg de melding: 'This video is unavailable'. Kan je dit ff checken aub?
Thanks,
Charles.
op 12-03-2019 07:12 PM
Hey Charles_65
Ik was zo vreselijk klunzig om de video op Prive te zetten i.p.v Verborgen als het goed is kun je nu de video zien.
ook zou dit moeten zijn wat je probeerd te doen. als het werkt vergeet het dan niet als oplossing te markeren
12-03-2019 09:09 PM - bewerkt 12-03-2019 09:11 PM
Yep Finn, dat is em. Zag wel staan dat je Aan en Uit kon doen maar niet Toggle zoals je bij Tasker kan selecteren. Nu we toch bezig zijn, kan je bij aanloggen op een Bluetooth, Spotify app openen en een bepaalde afspeellijst selecteren en afspelen?
Haha, het wordt moeilijker, niet?
Thanks!
12-03-2019 09:55 PM - bewerkt 13-03-2019 07:20 PM
Dit is een fout antwoord zie het volgende antwoord
op 12-03-2019 10:04 PM
Als dat niet teveel gevraagd is Finn zou ik dat ten zeerste apprecieren!! Na mijn nieuwe telefoon geinstalleerd te hebben heb ik gemerkt dat al mijn Tasker Profiles en Scenes verdwenen zijn. Maar als het met Bixby kan zal ik me daar op concentreren. Als je nog interessante sites moest kennen hierover, laat maar komen.
Alvast wreed bedankt voor de geboden hulp.
13-03-2019 07:20 PM - bewerkt 13-03-2019 08:34 PM
Hey charles! het spijt me gigantisch dat het zo vreselijk lang duurde!
Je had inderdaad gelijk. Je kunt je Spotify vanuit een bixby routine een afspeel lijst laten spelen wanneer je een koptelefoon hebt verbonden. ik heb een video er over geupload naar youtube. er zit alleen wel een limitatie aan en dat is dat je alleen de 3 meest recent afgespeelde items kunt kiezen (zie video) als je nog meer vragen hebt laat het me weten
groet Finn
(als dit al je vragen waren noteer deze dan als geldige antwoorden)
Video: https://www.youtube.com/watch?v=o30xvz1FfI0&feature=youtu.be (geupdate)
op 13-03-2019 08:03 PM
Hey Finn, geen excuses nodig hoor, het brand niet!! De you tube film zie alleen dat je in de instellingen bezig bent en dan stopt het na 25 seconden. Is dit normaal, of ben ik aan het zot worden?
Heb ineens de volgende vraag al klaar: Hoe kan je in Bixby Routines "Meldingen hardop voorlezen" gebruiken, als ik daar op klik krijg ik de iconen van al mijn apps te zien??
op 13-03-2019 08:39 PM
Hey charles, het spijt me had inderdaad de verkeerde video geupload 😁😂. ik heb de video geupdateSelectie apps voor meldingen voorlezen
Het is inderdaad niet zo duidelijk te zien maar doormiddel van de blauwe bolletjes kun je de apps selecteren waarvan je graag zou willen dat deze hardop worden voorgelzen.