op 19-06-2019 02:52 PM
Vreemd.
Bij eerste ingebruikneming had ik Bixby Nederlands maar bij vrijwel direct een sofware updat kwam bixby terug in het Engels.!!!!
Hoe los ik dit op.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-06-2019 03:43 PM
op 26-05-2024 07:51 PM
op 19-06-2019 03:43 PM
op 19-06-2019 04:24 PM
Hallo
Dat is hetzelde wat ik overal lees, maar mijn s10 nieuw uit doos begroette na het instellen van de smarthone in het nederlands en sprak meerdere zinnen in het nederlands maar na ongeveer 3 minuten deed bixby een update.
Ik dacht eerst dit klopt niet waarna ik weer een fabrieksupdate en het zelfde zich weer voordeed. !!!!!!!!!
Gr Frans
op 20-06-2019 10:11 AM
op 16-11-2019 11:51 PM
Wauw een superuser. Volgens mij ben je toe aan vakantie haha.
op 04-01-2020 10:16 AM
Hallo,
...mijn echtgenote en ik zijn vorige week overgestapt van J3 (zij) en A5 (ik) naar beiden S10e.
Een hele overstap.
Wij voeren het aantal apps langzamerhand op.
En omdat beide toestellen volkomen identiek zijn (zo dachten wij...) kunnen we elkaar helpen.
1. Bixby, gebruiken we (nog) niet daarom willen we deze app verwijderen maar zodanig dat we - mochten we eenmaal zover zijn - deze app weer kunnen avtiveren.
2. Taal. Ik kan op mijn spatiebalk schuiven naar de gewenste taal. Tevens verandert daarmee ook het toetsenbord van QWERTY naar AZERTY en terug. Geweldig. Helaas zijn we er beiden niet in geslaagd deze feature bij de S10e van mijn echtgenote in te stellen.
Voor een goed antwoord hebben we zeker een 'LIKE' over.
Bedankt alvast en nog een gelukkig probleemloos 2020 gewenst,
Samphil
op 04-01-2020 10:36 AM
Hoi Samphil.
Je zou het volgende kunnen doen.
Ga naar instellingen
Algemeen beheer
Taal en invoer
Scherm toetsenbord
Samsung toetsenbord
Talen en typen
Invoertalen beheren
Hier voeg je Frankrijk toe aan de lijst!
Nu heb je een Azerty toetsenbord
Nadeel : je krijgt Franse woorden als aanbeveling. Als je hulp nodig hebt met het uitschakelen van het woordenboek hoor ik het graag.
Succes met je nieuwe telefoon !
op 07-01-2020 03:39 PM
Hallo Superuser94,
...bedankt voor de snelle reactie op mijn noodkreet. Al proberend wordt de achterliggende denktrant van de ontwerpers steeds duidelijker.
Evenwel blijft de aanwezigheid van Bixby bij het per ongeluk schuiven naar links een storende factor.
Is er een mogelijkheid - zoals ik eerder schreef - Bixby tidelijk te onderdrukken totdat wij, mijn echtgenote en ik, over voldoende vaardigheden beschikken ook van deze voorziening voor 110% van te genieten.
Ik ben benieuwd en alvast mijn hartelijke dank,
Met vriendelijke groet,
Samphil
op 08-01-2020 11:37 AM
Hi @Samphil,
Dat is wel mogelijk! Je kunt op het startscherm je vinger ingedrukt houden, veeg dan naar rechts zodat je Bixby Home ziet, als je bovenin het vinkje uitschakelt, kom je niet meer in het scherm terecht.
op 02-03-2020 02:50 PM
Wanneer komt Bixby onderhand es in t Nederlands? En waarom kan ik geen spraakberichten in t Nederlands doen bij Whatsapp???? Kon met de 9+ wel.