Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bixby nederlands

(Onderwerp aangemaakt op: 19-06-2019 02:52 PM)
34456 Weergaven
Frans1955
First Poster
Opties

Vreemd.

Bij eerste ingebruikneming had ik Bixby Nederlands maar bij vrijwel direct een sofware updat kwam bixby terug in het Engels.!!!!

Hoe los ik dit op.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi, Bixby is er alleen in het engels. Nederlands is nog niet beschikbaar.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
GretaWelg
Journeyman
Opties
Ow gelukt, ik heb Bixby uitgezet, reactie niet meer nodig hier over.

Wellicht wel handig om te weten of ik nog bij Google assistant iets aan moet zetten of niet?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
24 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi, Bixby is er alleen in het engels. Nederlands is nog niet beschikbaar.
Frans1955
First Poster
Opties

Hallo

Dat is hetzelde wat ik overal lees, maar mijn s10 nieuw uit doos begroette na het instellen van de smarthone in het nederlands en sprak meerdere zinnen in het nederlands maar na ongeveer 3 minuten deed bixby een update.

Ik dacht eerst dit klopt niet waarna ik weer een fabrieksupdate en het zelfde zich weer voordeed. !!!!!!!!!

Gr Frans

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Frans,

ik denk dat je toch iets anders bedoeld.
0 Likes
Superuser94
Student
Opties

Wauw een superuser. Volgens mij ben je toe aan vakantie haha. 

0 Likes
Samphil
First Poster
Opties

Hallo, 
...mijn echtgenote en ik zijn vorige week overgestapt van J3 (zij) en A5 (ik) naar beiden S10e.
Een hele overstap.
Wij voeren het aantal apps langzamerhand op.
En omdat beide toestellen volkomen identiek zijn (zo dachten wij...) kunnen we elkaar helpen.
1. Bixby, gebruiken we (nog) niet daarom willen we deze app verwijderen maar zodanig dat we - mochten we eenmaal zover zijn - deze app weer kunnen avtiveren.
2. Taal. Ik kan op mijn spatiebalk schuiven naar de gewenste taal. Tevens verandert daarmee ook het toetsenbord van QWERTY naar AZERTY en terug. Geweldig. Helaas zijn we er beiden niet in geslaagd deze feature bij de S10e van mijn echtgenote in te stellen.
Voor een goed antwoord hebben we zeker een 'LIKE' over.
Bedankt alvast en nog een gelukkig probleemloos 2020 gewenst,
Samphil

0 Likes
Superuser94
Student
Opties

Hoi Samphil.

Je zou het volgende kunnen doen.

Ga naar instellingen 

Algemeen beheer 

Taal en invoer 

Scherm toetsenbord 

Samsung toetsenbord 

Talen en typen 

Invoertalen beheren 

Hier voeg je Frankrijk toe aan de lijst!

Nu heb je een Azerty toetsenbord 

Nadeel : je krijgt Franse woorden als aanbeveling. Als je hulp nodig hebt met het uitschakelen van het woordenboek hoor ik het graag.

Succes met je nieuwe telefoon !

Samphil
First Poster
Opties

Hallo Superuser94,
...bedankt voor de snelle reactie op mijn noodkreet. Al proberend wordt de achterliggende denktrant van de ontwerpers steeds duidelijker.
Evenwel blijft de aanwezigheid van Bixby bij het per ongeluk schuiven naar links een storende factor.
Is er een mogelijkheid - zoals ik eerder schreef - Bixby tidelijk te onderdrukken totdat wij, mijn echtgenote en ik, over voldoende vaardigheden beschikken ook van deze voorziening voor 110% van te genieten.
Ik ben benieuwd en alvast mijn hartelijke dank,
Met vriendelijke groet,
Samphil

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Samphil,

Dat is wel mogelijk! Je kunt op het startscherm je vinger ingedrukt houden, veeg dan naar rechts zodat je Bixby Home ziet, als je bovenin het vinkje uitschakelt, kom je niet meer in het scherm terecht.

rsz-846676
0 Likes
Monicahalewijn
Apprentice
Opties

Wanneer komt Bixby onderhand es in t Nederlands? En waarom kan ik geen spraakberichten in t Nederlands doen bij Whatsapp???? Kon met de 9+ wel. 

0 Likes