Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestelling niet zichtbaar in Samsung Account.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-09-2021 12:12 AM)
402 Weergaven
GayCookie
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb gister middag de Samsung S20 FE (5G) besteld via de webshop maar tot op heden kan ik de bestelling niet inzien.
Zelfs als ik direct op de link in de Orderbevestiging mail klik kom ik uit op exact de zelfde pagina met exact het zelfde probleem.

Dit is heel vervelent en zag dus dat meerdere mensen hier al weken last van hebben.
Wat dus erg vervelent is, want ik kan nu dus niet inzien wat de status van mijn bestelling is.

Ik las ook dat er gevraagd werd voor order nummers zodat jullie het handmatig kunnen inzien,
dus hierbij mijn ordernummer: NL210827-23118779

Ik hoop dat er snel iets aan het probleem gedaan kan worden, en dat in de toekomst gewoon onze bestellingen kunnen inzien.

Met vriendelijke groet

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @GayCookie, goedemorgen.

 

Welkom op de Samsung Community! Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst.

 

Wat goed om te lezen dat je de bestelling toch weer zelf kunt inzien en hopelijk kun je ook snel genieten van je nieuwe telefoon.

 

Goed weekend alvast,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
GayCookie
Apprentice
Opties

Geachte Martijn.

Ja ik zelf ook, helaas zou ik hem gister al in ontvangst mogen nemen, maar ik was me tien minuten verslapen, ondanks dat er expliciet stond dat buren hem ontvangst mochten nemen, werd hij toch terug mee genomen en vandaag opnieuw aangeboden.

Gelukkig komen ze vandaag later, en ik ben al wakker dus dit gebeurd me niet nog een keer. 😂

Bij deze mag mijn post als opgelost beschouwd worden.

Met vriendelijke groet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
GayCookie
Apprentice
Opties

Goeiemorgen.

Ik start net mijn computer op en open mijn browser en tot mijn verbazing, het werkt nu.
Dus het probleem leek zichzelf opgelost te hebben gelukkig!

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @GayCookie, goedemorgen.

 

Welkom op de Samsung Community! Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst.

 

Wat goed om te lezen dat je de bestelling toch weer zelf kunt inzien en hopelijk kun je ook snel genieten van je nieuwe telefoon.

 

Goed weekend alvast,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
GayCookie
Apprentice
Opties

Geachte Martijn.

Ja ik zelf ook, helaas zou ik hem gister al in ontvangst mogen nemen, maar ik was me tien minuten verslapen, ondanks dat er expliciet stond dat buren hem ontvangst mochten nemen, werd hij toch terug mee genomen en vandaag opnieuw aangeboden.

Gelukkig komen ze vandaag later, en ik ben al wakker dus dit gebeurd me niet nog een keer. 😂

Bij deze mag mijn post als opgelost beschouwd worden.

Met vriendelijke groet