Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bericht na gemiste oproep

(Onderwerp aangemaakt op: 15-10-2020 05:52 PM)
701 Weergaven
Dirkvt
First Poster
Opties

Sinds kort heb ik een note 10+. Echter wanneer ik een oproep mis en de beller spreekt een boodschap in, krijg ik daarvan geen melding/bericht achteraf. Dit in tegenstelling tot mijn vorige toestellen.
Ik ben al gaan kijken via Telefoon - instellingen - voicemail, maar daar staan alle melding "aan", alsook staat er een beltoon geselecteerd.  Ik ben ook via mijn voicemail zélf (Telenet) gegaan om alles te activeren.

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als je geen bericht krijgt van een voicemail dan moet je je providor bellen en vragen hoe je dat aan kunt zetten want dat zal een instelling zijn in hun systeem.   Een melding van een bericht dat is wel een telefoon instelling maar dat zou gewoon standaard aan moeten staan. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Is het nog gelukt? @Dirkvt 👍

rsz-846676
0 Likes
Dirkvt
First Poster
Opties

Dat heb ik ook reeds gedaan (via provider) want dat kan perfect online.  Maar, ik zal inderdaad eens bellen, misschien loopt er tóch ergens iets fout, achter de schermen.

0 Likes
Dirkvt
First Poster
Opties

Hallo Bruce, ik had de instellingen op mijn account bij mijn provider inderdaad ook ingesteld zoals Panonemous zegt, maar zonder succes.  Ik zal mijn provider telefonisch contacteren om te zien hoe we dit kunnen verhelpen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Ik hoor graag hoe het is afgelopen!

rsz-846676
0 Likes
Dirkvt
First Poster
Opties

Andere vraag waarbij je misschien kan helpen? Inloggen op mijn account gebeurt via 2-stapsverificatie.  Als ik op "code verzenden" klik, lijkt het alsof ik niks binnen krijg.  Ik heb echter 1x heel even een pop-up gehad met de code maar die was gelijk weer weg. Ik vermoed dus dat die ergens in een soort van spambox moeten zitten, maar ik kan niet vinden waar. Enig idee?
Alvast bedankt

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Normaliter krijg je hierover een SMS bericht. Heb je nog wel hetzelfde nummer? Anders kun je dit bij Samsung Content & Services aankaarten: https://bit.ly/3kcNICf;

rsz-846676
0 Likes
Dirkvt
First Poster
Opties

Ja, mijn nummer is correct en zoals gezegd, één van de sms-en heb ik heel even als pop-up zien verschijnen, maar was daarna weer weg.  Als k dan in mijn sms inbox ga kijken, zit er niks in. Dus ik vermoed dat er ergens een spamfolder moet bestaan, maar ik vind hem niet

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Er is geen spamfolder of iets dergelijks bij SMS berichten, daarom kun je het beste contact opnemen om het tijdelijk uit te schakelen.

Je kunt overigens wel van andere afzenders SMSjes ontvangen?

rsz-846676
0 Likes