Hallo,
Sinds deze week gebruik ik mijn S10 naar tevredenheid. Echter een probleem doet zich voor bij het bellen. Meerdere gesprekken met... Bekijk bericht
27 september 2020 Ulra S20 besteld en betaald. Leveren 29 september, factuur staat ook op 29 september. Vervalt men cashback nu. Aktie liep tot... Bekijk bericht
I have been using my S10 with an iFi hip dac for my music. Everything has been working fine. I use the USB Audio Player PRO to skip round the... Bekijk bericht
De functie 'niet storen' zou ik graag als gepland instellen. Dit werkt alleen niet. Toen ik de S10 net had deed de functie het wel. Zo... Bekijk bericht
Hallo, ik heb sinds een tijd een probleem met mijn Samsung Galaxy S9 Plus.
Ik krijg onregelmatig notificatie geluiden terwijl er niks binnen... Bekijk bericht
Vergeefs gezocht c.q. niet op de juiste plaats gekeken, maar mogelijk bestaat die functie wel:
het automatisch volledig uitschakelen na een... Bekijk bericht
Ik ben er vandaag achtergekomen dat mijn telefoon (S10+) geen geluid meer maakt bij het ontvangen van een melding. Ik heb gekeken naar... Bekijk bericht
Samsung had gezegt dat bixby in 2019 als zal komen in het Nederlands ondertussen zitten we in september 2020 en bixby is er nog steeds niet in het... Bekijk bericht
Anoniem
die bron is van 2019 maar kan ik helaas niet meer vinden heb ik wel
gedaan voor dat ik deze coment o... Bekijk bericht
Hallo Allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig.
Sinds 1 dag heb ik geen geluid meer bij het afspelen van mijn sinds gisteren gemaakte video's.... Bekijk bericht
Sinds de update van 9 september loopt de batterij van mijn s10 heel snel leeg. Als ik naar de batterij analyse kijk dan verbruikt de edge screen... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb gisteren een Galaxy S20 smartphone gekocht bij MediaMarkt en zie dat ik hiermee onder de cashback-promotie val. Als ik de... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb gisteren een Galaxy S20 smartphone gekocht bij MediaMarkt en zie dat ik hiermee onder de cashback-promotie val. Als ik de... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb vrijdagavond een update (volgens mij een beveiligingspatch, was geen grote update) geinstalleerd op mijn S10e en daarna merkte ik... Bekijk bericht
Bester Samsung bezitters en Samsung zelf. Afgelopen week heb ik update uitgevoerd op mijn S10 Galaxy, maar de update is zo slecht verlopen dat ik... Bekijk bericht
Ik wil een aantal contacten als favoriet markeren. Ik heb al mijn contacten in Outlook staan. Ik las in een post dat dat dan niet gaat en dat ik de... Bekijk bericht
Sinds kort werkt Google assistent niet meer. Reageert nergens op en de routines doen ook niet wat er geprogrammeerd is. Tevens moet ik iedere keer... Bekijk bericht