Als ik in gesprek ben, is er een lichtpuntje zichtbaar op mijn S10 scherm. Waarom is dit?
Waarschijnlijk is dit je al een keer opgevallen... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb mijn Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB gepreordered op 26 februari. Vandaag heb ik deze ontvangen maar als ik mijn buds wil... Bekijk bericht
Ik heb een Galaxy S20 FE en sinds kort werkt de Samsung mail app niet meer goed. Hij synchroniseert de Ziggo mail, maar ik kan de berichten niet... Bekijk bericht
L.S
Ik krijg mijn telefoon niet op nul
Kan ook niet op fabriek resetten en kan mijn wachtwoord van mijn email adres van noraf@home.nl niet... Bekijk bericht
Mijn batterij van mijn Samsung s21 gaat extreem snel leeg. Daarnaast valt de telefoon vaak uit als deze nog 80% vol is. Wat valt hier aan te doen?
... Bekijk bericht
Android 15 heb ik gekregen maar het quick panel met zaklamp, wifi enzovoorts heb ik niet meer. Aargh! En ook media uitvoer is weg. Waar is dat... Bekijk bericht
Mijn telefoon trilt de hele tijd in snapchat en dan die ik mijn lens ook steeds groter en kleiner worden terwijl dit gebeurt kan iemand mij helpen.... Bekijk bericht
I am in the EU, and my phone was supposed to get the one ui 7 update. But it didnt. And other people did get it. Except me, anyone know a fix?
Bekijk bericht
Ik was mijn telefoon verloren 6 mei jl. Toen heb ik snel via Smart Things Find (STF) alles op slot (lost mode) gezet.Via Ilost.co heb ik de... Bekijk bericht
Ik heb een telefoon gekocht op marktplaats maar nu kan ik er niet in moet een wachtwoord intypen, maar kan niet eens typen, zelfs voor uitzetten... Bekijk bericht
Sinds ik mijn telefoon heb geupdate met de 5 Mei Update op mijn Galaxy S20 FE 4G heb ik geen signaal meer.
Mijn provider is Vodafone. Heb al... Bekijk bericht
Goedemiddag, mijn Galaxy Watch 6 wil niet verbinden met mijn Samsung Galaxy S23 FE sinds de update naar One UI 7. Zou iemand mij hiermee kunnen... Bekijk bericht
Goededag,
Mijn batterij stond een kleine beetje bol van mijn Samsung s21.
Geen problemen verder ook niet om scherm.
Nu heb ik mijn batterij... Bekijk bericht
Hallo allemaal, mijn probleem is als volgt:
Ik heb een S10 met de originele oortjes met bedrading dus. Voor muziek gebruik ik NRG player. Maakt... Bekijk bericht
Ik heb sinds 2,5 jaar een Samsung s21fe , na de laatste update bevriest mijn telefoon zodra ik 1 van de browsers gebruik. Gebruik altijd Chrome... Bekijk bericht
Na lang wachten mag ik weer een software update installeren in de S21 FE smartphone wat beveiliging is. Maar wanneer de softwareupdate Android... Bekijk bericht
Op dit moment gebruik ik Outlook (Exchange) op mijn Samsung S10. Hét grote nadeel van Outlook , althans op Android, is dat de zoekfunctie heel... Bekijk bericht