Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijduur Samsung Galaxy S20+

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2022 11:16 AM)
688 Weergaven
Mak539
Apprentice
Opties

Hoe kan het zo zijn dat me S20+ niet een dag mee kan gaan met ze batterij. Ik heb hem 2 keer terug gestuurd en 2 x krijg ik te horen er is niets mis mee maar als ik om 5 uur de deur uit ga om naar me werk te gaan en om 15:00 klaar ben met werk moet ik me telefoon snel op lader doen anders is hij leeg. Oja ik stuur wel is WhatsApp up bericht meer niet. Wat moet ik hier mee.

0 Likes
13 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mak539, goedemiddag

Bedankt voor je foto's. Nadat je telefoon is bijgewerkt met een nieuwe update worden ook de gebruikerspatronen van jouw telefoon gereset en zal je telefoon deze opnieuw gaan leren kennen.

Op onze website vind je meer informatie om de batterijduur te optimaliseren:

https://bit.ly/2QffizL

https://bit.ly/2TxZTi6

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Kelly96
Journeyman
Opties
Vreemd he, wanneer je hem net nieuw hebt gaat die 2 dagen mee en nu nog niet eens een dag.. ik ervaar hetzelfde probleem. Spaarstand aan en snachts doe ik hem langzaam opladen, heb alle ongebruikte apps gesluimerd en ook andere instellingen die er impact op zouden hebben heb ik al aangepast, ook apps draaiende op achtergrond etc etc maar niets lijkt te werken
0 Likes
Mak539
Apprentice
Opties
Ik had vanaf het begin al problemen wan na 5 dagen heb ik me telefoon al terug gestuurd want moest me telefoon elke 7 uurtje opnieuw opladen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Kelly96, goedemorgen.

Naarmate je je telefoon langer hebt zal de batterijduur ook iets afnemen, dit heeft te maken met het slijten van je batterij maar ook met het gebruik van je telefoon. Via de Samsung Members-app kan je de status van je batterij nagaan. Open de Samsung Members-app en kies onderin voor Ondersteuning, via Testen weergeven kan je de batterij status nagaan. 

Wellicht dat het ook een goede idee is om eens een afspraak te maken voor Hulp-op-Afstand. Wanneer je een afspraak maakt voor een meekijk-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes