Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij s21 laad ineens niet snel op

(Onderwerp aangemaakt op: 27-05-2023 07:26 PM)
677 Weergaven
Glenn5314
First Poster
Opties

Mijn s21 laad volgens mij niet snel meer op ..ik doe mijn snellader ..supersnellader aansluiten en zie in beeld komen snel opladen gestart  na enkele seconden schakelt ie over na opladen ..nu heb ik de telefoon weggebracht en de reparatieman zei dat dat normaal is maar volgens mij bleef vroeger altijd in beeld staan supersnelladen of sneladen ..is dit veranderd of klopt het gewoon niet

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit is normaal tegenwoordig. Eerst staat er supersnel opladen en na enkele seconden staat er enkel opladen. Gelukkig laad het toestel wel gewoon supersnel op. Het is verder onbekend of dit om een bug gaat of dat het zo hoort tegenwoordig.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Jackieofficieel
Pioneer
Opties
Zo te horen is het tijd voor een nieuwe oplaadkabel 😃

Wanneer dit ook niet werkt en je merkt nog andere dingen aan je telefoon zoals enorm warm of batterij loopt binnen mum van tijd leeg

Dan raadt ik je aan om een nieuwe te kopen
0 Likes
Jackieofficieel
Pioneer
Opties
Wat je ook kan doen is je aan knop en de volumeknop ( naar beneden) voor 10 seconden ingedrukt houden totdat je toestel uit geschakeld wordt je toestel zal vanzelf weer aangaan en probeer dan op te laden

( Tijdens het opnieuw opstarten met deze stand is een klein rest dus geen rest waarbij je alles kwijt bent het is meer bedoeld voor kleine dingen bijvoorbeeld het toestel werkt half niet )
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Dit is normaal tegenwoordig. Eerst staat er supersnel opladen en na enkele seconden staat er enkel opladen. Gelukkig laad het toestel wel gewoon supersnel op. Het is verder onbekend of dit om een bug gaat of dat het zo hoort tegenwoordig.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick