Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij Galaxy S21 plus snel warm en snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2021 11:13 AM)
596 Weergaven
MelPop
Apprentice
Opties
Ik ben mijn galaxy S21 plus nu 1,5 week in gebruik. Het valt mij op dat de batterij erg snel warm (44 graden zojuist!) wordt
en ik de dag niet mee doorkom, ookal sluit ik alle apps en staat ie op spaarstand. Is dit normaal?
0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik denk dat met dit warme weer iedereen last heeft van een warme telefoon/ batterij.

Dat je de dag niet doorkomt is wel apart. Zou je eens wat screenshots kunnen posten van het batterijverbruik?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MelPop
Apprentice
Opties
Het lijkt me niet normaal dat is zo warm wordt als de temperaturen normaal zijn, zoals in de avond en ochtend.
Bedoel je dit?(foto)Screenshot_20210609-110523_AIDA64.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Instellingen > apparaatonderhoud > batterij, daar kun je zien wat de baterij doet leeglopen, maak daar eens wat screenshots van.
MelPop
Apprentice
Opties
HierbijScreenshot_20210609-151458_Device care.jpgScreenshot_20210609-151536_Device care.jpgScreenshot_20210609-151512_Device care.jpgScreenshot_20210609-151524_Device care.jpg
0 Likes
MelPop
Apprentice
Opties
Alhoewel de warmte van de batterij mij meer zorgen baart.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik zie verder niet zoveel slechts op die screenshots, alleen dat ene spelletje dat redelijk veel batterij  verbruikt. Je zou eventueel via instellingen > apps > farm heroes het achtergrond verbruik uit kunnen zetten.

En zoals ik al eerder aangaf met deze warme dagen gaat ook je toestel vrij heet worden vooral als je deze veel gebruikt.
Op mijn S20 Ultra kan je momenteel een eitje bakken🤦 😂

MelPop
Apprentice
Opties
Oké, ik kijk het nog even aan, maar ik heb dit nog nooit eerder gehad bij mijn andere telefoons. Bedankt in ieder geval voor het nakijken en advies.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties