Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Back up nergens te vinden

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2020 08:35 PM)
304 Weergaven
DD921
First Poster
Opties

Beste lezers,

Ik heb zojuist mijn Samsung S10 terug gekregen van de reperatieservice. De reperatie is goed gegaan, echter probeer ik mijn back up te herstellen en dat lukt niet.

Mijn samsung account is ingelogd maar er wordt niets teruggezet. Ik zie bij 'accounts en back ups' ook geen opties om het terug te zetten. 

Hopelijk kan iemand mij helpen om al mijn instellingen, apps, contacten, notities en foto's terug te krijgen.

Zou het ook nog kunnen dat ik mijn back up via mijn google account of mijn one drive heb gedaan? Zo ja, hoe kan ik deze dan achterhalen?

Alvast dank!

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @DD921,

Kun je je nog herinneren hoe je de back-up hebt uitgevoerd?

Als je hem via Smart Switch op de PC hebt geback-upt, dan moet er ergens op je PC (waarschijnlijk Mijn Documenten) een back-upbestand staan.

Als je hem met de Cloud hebt gemaakt, heb je hem dan misschien onder een ander account gemaakt? Het gebeurt regelmatig dat mensen twee accounts hebben zonder zich dat te realiseren; dus als je nog een e-mailadres hebt dan kun je proberen daarmee in te loggen.

Google biedt de optie om een back-up via Google terug te zetten op het moment dat je voor de eerste keer opnieuw inlogt met je Google account. Die back-up omvat zaken als apps en contacten, maar geen notities en foto's (tenzij je toevallig parallel upload met Google Foto's). Dat is waarschijnlijk dus niet de back-up die je gemaakt hebt.

Je kunt eens inloggen op https://support.samsungcloud.com/#/login om te kijken of je daar back-ups ziet staan. Dat is ook het makkelijkst om te checken of je misschien een ander account hebt met een back-up.

kevin-sig
0 Likes
DD921
First Poster
Opties

Dag KevinW,

Dank je voor je reactie!

Ik denk dat ik het via OneDrive heb gedaan. Kan dat ook?

Ik zie het alleen niet op mijn OneDrive staan.

Ik heb me ingelogd met de samsungcloud en daar staan helaas geen back ups.. 

Hoe kom ik erachter of ik via een Google account een back-up heb?

Op mijn telefoon heb ik overigens zowel mijn Samsung account, Google account als mijn onedrive/hotmail account aangemeld maar ondanks dat vindt de telefoon geen back ups.

Hopelijk kun je me nog verder helpen!

0 Likes
DD921
First Poster
Opties
Hi KevinW,

Ik ben benieuwd of je nog iets weet wat ik kan doen.
Alvast dank!
0 Likes