Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toetsenbord - emoticon

(Onderwerp aangemaakt op: 11-06-2020 09:44 AM)
36183 Weergaven
Ic3cr3amman
Apprentice
Opties

Hi - sinds de laatste update lijkt het niet meer mogelijk om een snelkoppeling te hebben naar de emoticons. Voorheen kon je het toetsenbord zo instellen dat 1 van de 2 knoppen linksonder (!#1 of ,) een koppeling naar de emoticons was. Nu is het nodig om eerst bovenaan het toetsenbord, wat al aardig hoog zit, eerst pijltje naar links te klikken en vervolgens op het emoticon icoontje te klikken. Is dit jullie ook opgevallen? En weet iemand een oplossing hiervoor?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rob6608
Student
Opties

Ik heb t gevonden 🙂

ga naar het tandwieltje boven de cijfers. Daarna na stijl en lay-out. Schakel werkbalk toetsenbord uit en ga terug.

Als je nu de komma (,) vasthoud krijg je meer opties...opgelost.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Ic3cr3amman,

Welkom op de Samsung Community.

Kun je eens een screenshot sturen van hoe het toetsenbord er nu uit ziet? Dan kijk ik even met je mee. Een filmpje mag ook, dan is het nog duidelijker.

rsz-846676
0 Likes
Ic3cr3amman
Apprentice
Opties

Hi @BruceH 

Bedankt. Bijgevoegd een screenshot van mijn toetsenbord. De positie waar voor de update een koppeling naar de emoticons was is omcirkelt.

Grt.20200612_161639.jpg

Sjaron89
First Poster
Opties

ik heb hetzelfde probleem en de oplossing gevonden. Waar nu de komma zit moer je even ingedrukt houden en dan komt er een pop upje waar je de emoticon kan selecteren en hup daar is ie weer 😁😁

Rob6608
Student
Opties

dit werkt niet meer na de laatste update helaas

0 Likes
Oplossing
Rob6608
Student
Opties

Ik heb t gevonden 🙂

ga naar het tandwieltje boven de cijfers. Daarna na stijl en lay-out. Schakel werkbalk toetsenbord uit en ga terug.

Ic3cr3amman
Apprentice
Opties
Held!! Heb gezocht tot ik een ons woog. Vond t echt super irritant 😅
0 Likes
Ic3cr3amman
Apprentice
Opties

@Rob6608  schreef:

Ik heb t gevonden 🙂

Held!!! heb gezocht tot ik een ons woog. 

noeknoek
First Poster
Opties
ik heb dat gehad maar nu is alles weg wat nu?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @noeknoek,

Probeer eens op je toetsenbord bij de komma linksonder je vinger ingedrukt te houden, vervolgens kun je kiezen om hier emoji's neer te zetten.

Is dat wat je bedoelt? 👍

rsz-846676
0 Likes