Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Audio-uitgang van Samsung Galaxy S21

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2021 01:47 PM)
3047 Weergaven
Brutus1808
Explorer
Opties

Hallo allemaal 

Kan ik op mijn s 21 ultra ook bekabeld muziek afspelen,gaat dat gewoon via de laad kabel . 

GRT Bertus 
0 Likes
10 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
tioDicky
Journeyman
Opties

ik heb eenzelfde adapter aangeschaft en er de mini-kinch/jack van mijn laptop-boxen op aangesloten maar er komt geen geluid uit... 

0 Likes
tioDicky
Journeyman
Opties

ik heb eenzelfde adapter aangeschaft en er de mini-kinch/jack van mijn laptop-boxen op aangesloten maar er komt geen geluid uit... 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @tioDicky, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je ook graag verder. 

Kun je anders een foto maken van de verpakking van de stekker en deze delen met ons? Wanneer de stekker geen DCP ondersteunt zal deze ook geen audio kunnen doorgeven via het verloopstekkertje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
tioDicky
Journeyman
Opties

Als ik deze week opnieuw in de Media Markt kom, zal ik eens kijken of er nog dergelijke adapters beschikbaar zijn. De verpakking die ik had, is ondertussen weg...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi, @tioDicky.

Houd je ons op de hoogte? Ook wij zijn er benieuwd!

Groeten,

Martijn

0 Likes
tioDicky
Journeyman
Opties

Deze adapter heb ik vorige week gekocht in de Media Markt. Van DCP is er niets vermeld.

20211122_141707.jpg

20211122_141715.jpg

Vandaag heeft men geprobeerd mij de "originele" Samsung-adapter aan te smeren, maar ook hier is er geen referentie naar een DCP-protocol.

20211122_142931.jpg

Ik ben uiteraard nog steeds zoekende naar een goede oplossing.

Is Samsung dit misschien vergeten ? Andere smartphones hebben standaard een uitgang voor mini-jack en kunnen zonder problemen aan een versterker/mengpaneel worden aangesloten.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor de foto's en duidelijke omschrijving. Wij zijn dit niet vergeten, echter is er voor gekozen om dit niet meer te gebruiken. Ook de originele adapter zal dit niet doen, deze werkt wel op de vorige flagships(S20-series) Je kunt dan wellicht kijken naar een bluetooth adapter.

Groeten,

Martijn

tioDicky
Journeyman
Opties

Wellicht is het Samsung ontgaan dat de meeste horeca-zaken in een dure PA-installatie hebben geïnvesteerd, welke trouwens al vele jaren goede dienst doet, zónder bluetooth. En het is niet omdat de smartphone plots enkel met bluetooth werkt dat zij hun dure installatie gaan vervangen. Het probleem waarmee ik zit, blijft dus onopgelost want ook al schaf ik me een bluetooth-adapter aan, dan nog kan ik deze niet aan een dergelijke PA aansluiten.

0 Likes