Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps sluiten na openen en toestel start regelmatig opnieuw op.

(Onderwerp aangemaakt op: 09-09-2021 02:18 PM)
468 Weergaven
Arjan8
Journeyman
Opties

Goedemiddag. Mijn S21 start regelmatig spontaan opnieuw op. Daarnaast sluiten apps vaak vanzelf tijdens het openen of tijdens het gebruik en ik krijg regelmatig het scherm dat ik mijn telefoonnummer moet invoeren. Ik heb dit enige tijd geleden ook gehad (na een update) en dat is na een latere update weer overgegaan. Nu volgens mij weer ontstaan na een update. Inmiddels weer een stuk of drie updates gehad maar het probleem blijft. Weet iemand raad?

Alvast dank.

Arjan

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het hoort niet te gebeuren in iedergeval dus als de laatste update dit niet fixt dan word het een backup maken + fabrieksherstel. Test of het hierna beter gaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Arjan8, goedemiddag.

Wat goed om te lezen dat je al een hoop zelf hebt gedaan om dit te verhelpen 💪 Omdat je dit nog steeds is het verstandig om je telefoon aan te melden voor een reparatie, kijk op onze website voor meer informatie

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je al eens een fabrieksherstel gedaan? Er is waarschijnlijk iets mis met de software. Een fabrieksherstel kan dit corrigeren.
0 Likes
Arjan8
Journeyman
Opties

Nog niet Patrick. Nogal een gedoe. Maar als er geen andere oplossing bekend is.....

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het hoort niet te gebeuren in iedergeval dus als de laatste update dit niet fixt dan word het een backup maken + fabrieksherstel. Test of het hierna beter gaat.
Arjan8
Journeyman
Opties

Dank je Patrick!

Arjan8
Journeyman
Opties

Ik heb eindelijk het besluit genomen om fabrieksherstel toe te passen. Na eerste poging nog steeds vaak opnieuw opstarten. Ik heb bij de eerste poging na de reset een oude versie teruggezet, dus dacht dat dat de oorzaak kon zijn. Nogmaals reset gedaan en alles opnieuw aan het installeren. Telefoon gaat toch weer opnieuw opstarten. Begon al toen ik me aanmeldde bij mijn google account. Iemand nog suggesties of is er iets serieus verkeerd aan mijn toestel?

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Arjan8, goedemiddag.

Wat goed om te lezen dat je al een hoop zelf hebt gedaan om dit te verhelpen 💪 Omdat je dit nog steeds is het verstandig om je telefoon aan te melden voor een reparatie, kijk op onze website voor meer informatie

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Arjan8
Journeyman
Opties

Dank je Martijn. Ga ik doen.

Gr. Arjan