Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

App gegevens updaten terwijl het scherm uit is en in lockstand

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2023 03:31 PM)
516 Weergaven
sawul62
Voyager
Opties

Wat ik mijzelf altijd heb afgevraagd...
Stel je hebt een app dat er héél lang, maar dan ook echt heel lang over doet om zaken te updaten.
Niet zozeer de app zelf, maar de data. Dat kan zomaar uren duren, maar ook een stuk langer. Echt..
Lang verhaal, niet interessant.
Ik kan het toestel gewoon aan laten staan, maar het scherm gaat uit en het toestal gaat in de 'lockstand'.

Mijn vraag: gaat dat updaten dan nog steeds door?

Of zou je eigenlijk, in zo'n geval, de lock (PIN code) moeten de-activeren?
Zou trouwens niet weten óf dat kan en zo ja, waar, hoe...

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @sawul62 ,

Dat gaat gewoon door je het bijv in sluimerstand heb staan dan zou het kunnen stoppen, maar de echte vraag is om welke app gaat het dan? Uren lijkt mij niet normaal.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @sawul62 ,

Dat gaat gewoon door je het bijv in sluimerstand heb staan dan zou het kunnen stoppen, maar de echte vraag is om welke app gaat het dan? Uren lijkt mij niet normaal.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
sawul62
Voyager
Opties

"Sluimerstand"(?) Eh... Het is zo, de app staat aan, ik leg het toestel weg, op een gegeven ogenblik gaat het scherm uit. Wanneer ik 'm aantik, moet ik een pin code gebruiken om verder te gaan.
Overigens, het gaat hier om een app van Mercedes en het updaten van een hele trits services
(dat is 1-malig, bij een herinstallatie. Je kunt o.a. zien of de deuren dicht zijn, wat de bandenspanning is, hoeveel liter je nog in je tank hebt, waar de auto is, kilometer stand, verbruik, eerstvolgende beurt, enfin, allemaal van soort geneuzel, dat vanuit je luie stoel).
Een andere app is b.v. Outlook en het vullen van de kalender gegevens van vele jaren (uiteraard is ook dát 1-malig).

0 Likes