Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 12 en apps niet up te daten

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2022 10:26 PM)
651 Weergaven
JVM64
Journeyman
Opties
Kan steeds meer apps niet updaten onder Android 12. Ook kan ik niet langer een telefoonnummer delen zoals eerder mogelijk was. Doe er wat aan  opdat telefoon bruikbaar blijft.
0 Likes
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je van je problemen al een foutrapport verstuurd?

Dit gaat via de Samsung Members app > ondersteuning > Foutrapporten.

Heb je al via instellingen > apps, zowel de Google Playstore als Google Play service gereset door bij opslag op gegevens wissen te klikken? Zo nee doe dat even.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JVM64
Journeyman
Opties
Gedaan net opnieuw, maar kan nog steeds veel niet updaten
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je de laaste software updates geïnstalleerd voor je telefoon?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JVM64
Journeyman
Opties
Jazeker daarna al deze problemen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @JVM64, goedemiddag.

Hoe gaat het inmiddels met je telefoon? En wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JVM64
Journeyman
Opties
Al van alles.Lees dat ik niet de enige ben. Dus hoop op snelle update Android. En anders overstap naar IPhone 12
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Naar wat ik heb gelezen zijn de issues grotendeels of zelfs volledig opgelost. Je kan dan het beste je telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen maar zet geen back-up terug en stel je telefoon in als nieuw, installeer de apps 1 voor 1 vanuit de Google Play Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
JVM64
Journeyman
Opties
Daar mijn telefoon deels beveiligd is, is het niet handig naar fabrieksinstellingen terug te gaan. Had bijvoorbeeld 2 apps er al afgehaald en krijg ze helaas niet meer er op. Zou niet fijn zijn als dit ook gebeurde met bijvoorbeeld corona app. Ook al gelezen op galaxy club dat terug naar fabrieksinstellingen echt niets oplost. Android 12 had gewoon nog niet aangeboden mogen worden. Ik laat t even zo.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Alles wordt ook uitvoerig getest echter kan er bij een heel klein gedeelte toch iets mis gaan dit komt vaak door een conflict met een andere app. Al onze toestellen zijn overigens goed beveiligd met Knox 😉 En als je een back-up maakt weet je in ieder geval zeker dat je je gegevens niet verliest.

Groeten,

Martijn

0 Likes