Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update One UI 4-upgrade vignettering-filter verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2022 08:05 PM)
912 Weergaven
CaatjeS
Pioneer
Opties
Onlangs de nieuwe update geïnstalleerd. Vandaag constateerde ik tot mijn grote verbazing dat het vignettering-filter is verdwenen!!!! 
Ik bewerk mijn foto's altijd vanuit mijn Galerij en maak daarbij gebruik van dit filter.
Er zijn diverse meldingen op internet te vinden van gebruikers van dit filter die, net als ik, nu met de handen in het haar zitten. 

Navraag bij Samsung leerde mij dat hoe meer klachten over deze verwijdering binnen komen des te groter de kans is dat dit filter weer terug komt.

Wil je, net als ik, dit filter weer terug hebben, maak hiervan een melding. 

Samsung, plaats dit filter A.U.B. weer terug. Het is een groot gemis.
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je dit terug wilt dan zul jij + alle andere gebruikers via de Samsung Members app > ondersteuning > Feedback moeten versturen. Hoe meer mensen dit doen hoe groter de kans.

Maar na dat gezegd te hebben wil ik je aanraden om voor de bewerking van foto's Google Snapseed te gebruiken. Hier kun je ook gebruik maken van dat vignettering alleen is het hier veel uitgebreider. Het is een app die je in de Google Playstore kunt downloaden. Ik gebruik hem zelf al jaren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@CaatjeS

Wil je eens een foto bewerken, op filters drukken, mijn filters drukken en dan naar links swipen? Bij mij staat daar Vignetteren. Bij jou ook? Of is dat niet wat je bedoelt?Screenshot_20220131-232921_Photo Editor_46486_1643668161.jpg
CaatjeS
Pioneer
Opties
Beste Patrick,

Dank je wel voor je bericht. Ik heb deze applicatie geïnstalleerd. Het is makkelijk in gebruik, maar het zijn toch weer extra handelingen. Het zal voor nu even een kwestie van wennen zijn, maar ik hoop stilletjes toch dat Samsung de gebruikers de gelegenheid geeft dit filter (opnieuw) te installeren. Vanmiddag heb ik al een aantal feedbacks geplaatst.
0 Likes
CaatjeS
Pioneer
Opties
Beste @S25-Watch7 ,

Ontzettend bedankt voor je tip!!! Het vignettering-filter staat idd onder "mijn filters". Daar heb ik vanmiddag tijdens mijn zoektocht overheen gekeken.. Nogmaals dank 👍🏼 👍🏼 👍🏼Screenshot_20220131-234452_Photo Editor.jpg
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan, hopelijk kun je die anderen helpen die met hun handen in het haar zitten 😉
Veel plezier weer met bewerken.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hebt gelijk @S25-Watch7 het staat inderdaad onder mijn filters. Zelf over het hoofd gezien. Heb het wel even getest en nou moet ik zeggen dat dit filter zeer beperkt is.

Ik denk dat @CaatjeS en letterlijk iedereen beter af is met Google Snapseed. ( De vignettering via de Samsung bewerk tool is ook zeer beperkt.. je kunt er echt weinig mee vergeleken met Snapseed) Ik gebruik dit al jaren en het heeft bijna net zoveel functies als Photoshop. Je moet alleen weten hoe of wat. Ik gebruik het YouTube kanaal NavEdits hiervoor. Je kunt je foto's echt extreem mooi maken in deze app. Maar dit is mijn persoonlijke mening, ik dacht ik deel deze ook even aangezien het een openbaar forum blijft en er vast meer mensen dit zullen lezen. Hopelijk heeft iemand hier wat aan👍🏼😀
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
CaatjeS
Pioneer
Opties
@Patrick, het was mij ook opgevallen dat de vignettering via de galerij een andere rand geeft dan voorheen. Ik vind zowiezo het gebruiksgemak van de fotobewerkingsfunctie minder geworden. De knoppen en beschrijving zijn een stuk kleiner geworden. Ik ben al brildragend, maar zelfs met bril is het moeilijk te lezen wat er staat.
Ik zal dat YouTube kanaal bekijken. Je hebt met deze app idd zeer veel mogelijkheden om een foto te bewerken.

Bedankt voor deze tip👍🏼👍🏼