Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

2 maanden gratis Streamz bij aankoop S21

(Onderwerp aangemaakt op: 21-01-2022 03:27 PM)
759 Weergaven
Members_LfZBldx
Apprentice
Opties

Half december 2021 de S21 Ultra gekocht.  Op 14/01 per mail bevestiging ontvangen van Samsung dat de gratis Galaxy Buds2 over 9 weken zullen toegestuurd worden.

In dezelfde mail (en ook in december bij de aankoop) bijkomend voordeel vermeld van 2 maanden gratis Streamz.

Tot op heden echter nog geen code ontvangen van Samsung om dit daadwerkelijk aan te kunnen vragen bij Streamz.

0 Likes
19 Antwoorden
Members_LfZBldx
Apprentice
Opties

Dag Martijn, bedankt voor uw antwoord. De S21 Ultra werd al verschillende weken geleden geregistreerd op de Samsung Members App.  Tot op heden echter geen enkele reactie ontvangen voor de 2 maanden gratis Streamz. Samsung maakt het haar klanten wel extreem "gemakkelijk", moet ik zeggen, om de eigen promo te bekomen. In de app niks specifieks gevonden om de aanvraag in te dienen.  Heb dan maar via "vragen stellen" de volgende tekst doorgestuurd: ""Hallo, via uw collega Martijn v/d Samsung community heb ik zopas vernomen dat de 2 MAANDEN GRATIS STREAMZ (aankoop S21 ultra in 12/2021, enkele weken geleden al geregistreerd in de app !!) dienen aangevraagd te worden via de Samsung members app. Graag ontving ik dus uw ACTIVATIEMAIL voor Streamz. Alvast al bedankt bij voorbaat. Mvg, Marcel.""

MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte? Mocht ik overigens in de tussentijd ook nog een bericht ontvangen van mijn collega's dan zal ik dit uiteraard met jullie delen!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_Marrut
First Poster
Opties

Dag Martijn,

Hier net dezelfde mail gekregen met bevestiging van de promotie. Earbuds al geruime tijd ontvangen, doch van de promocode voor streamz nog geen spoor. Het toestel is reeds meer dan een maand geregistreerd op de samsung members.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_Marrut, goedemiddag. 

Heb je ook geen bericht gehad van Streamz of Samsung Members zelf via de e-mail? Na registratie zou je een e-mail moet krijgen met een activatiecode, kijk ook even in je SPAM-box wellicht is deze aan je aandacht ontsnapt.

Houd je me op de hoogte?

0 Likes
Michielio
Apprentice
Opties

Dag @MartijnK , ik heb net hetzelfde probleem: mijn toestel is geregistreerd in de samsung members app, maar ik heb geen activatiecode ontvangen voor streamz. Ik heb ook in mijn spam gekeken. Ik heb ook al meermaals contact opgenomen met de helpdesk via messenger en whatsapp, maar daar geven ze me alleen het advies om mijn toestel te registreren in de samsung members app (wat ik al gedaan heb). Graag een duidelijk antwoord op onze vraag, met een oplossing voor ons probleem.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Michielio, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Ik moet je hier even een antwoord op schuldig blijven en ga dit navragen bij mijn collega's van de promotieafdeling, zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook direct een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_LfZBldx
Apprentice
Opties

Dag Martijn, ik ben nog steeds geen stap verder gekomen voor het verkrijgen v/d promo '2 maanden gratis Streamz' (aankoop op 10/12/2021 v/e S21 Ultra).  Zie als bijlagen de mails van Samsung van 03/02 (Rewards) & 04/02/2022 (Account) + mijn mail van 05/02 naar samsung@touchpromotions.nl.  Ik blijf gewoon in een cirkel draaien.  Blijkbaar voelt niemand bij Samsung (behalve u dan) zich geroepen om de klant WERKELIJK te helpen.  Er moet enkel door Samsung een mail verstuurd worden met de activatiecode voor Streamz.  Hoe moeilijk kan dit zijn?
Tegenvoorstel:
Samsung mag mij de tegenwaarde v/d code voor Streamz, hetzij €23,90, ook crediteren op mijn fin. rekening.
Kunt u misschien nog iets doen bewegen bij uw werkgever (code Streamz of betaling tegenwaarde)?
Alvast al bedankt bij voorbaat hiervoor.  Met vriendelijke groet, Marcel
(PS: de Galaxy Buds2 mocht ik wel al ontvangen).

Samsung 2022-02-03 mail Rewards(van) Eerste deel.pngSamsung 2022-02-03 mail Rewards(van) Tweede deel.pngSamsung 2022-02-04 mail Account(van) Eerste deel.pngSamsung 2022-02-04 mail Account(van) Tweede deel.pngSamsung 2022-02-05 mail(naar).pngSamsung Producten Members.png

MartijnK
MegaStar
Opties

Stuur mij anders even een privé berichtje 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
Michielio
Apprentice
Opties

Dag Martijn, 

Heb je ondertussen al antwoord van je collega's? We zijn intussen een maand verder en ik wacht nog steeds op feedback van jullie.

Hopend op een snel antwoord, 

Michiel

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Michielio

Stuur mij anders even een privé berichtje 😇

Groeten,

Martijn

0 Likes