Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen netwerkverbinding (internet en mail) in het buitenland.

(Onderwerp aangemaakt op: 30-07-2019 02:06 PM)
1175 Weergaven
GB14
First Poster
Opties

Oktober 2018 Samsung A8 gekocht. Afgelopen mei mainboard vervangen ivm bootproblemen via Samsung service centrum. Vanaf dat moment geen netwerkverbinding in het buitenland (wel in NL). Volgens Vodafone zijn al mijn settings ok en zijn er geen beperkingen in mijn abonnement. Wisseling van mijn simkaart in een ander toestel geeft wel gewoon verbinding in het buitenland. Toestel ter reparatie naar afhaalservice Dynafix vorige week (vooraf teruggezet naar fabrieksinstellingen). Zij geven aan dat het toestel succesvol is gerepareerd, maar afgelopen weekend naar Duitsland geweest en nog steeds geen netwerkverbinding. Wat te doen ?

0 Likes
4 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Als je in het buiteland bent en je zoekt via de instellingen handmatig naar een netwerk, vind het toestel dan wel het netwerk? Kun je verder wel bellen of heb je helemaal geen netwerk?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
GB14
First Poster
Opties

Bellen in het buitenland gaat wel. Nee ook handmatig naar netwerk zoeken lukt niet.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hmm, dan lijkt het alsnog op een defect. Vreemd, maar uiteindelijk durf ik dan alleen nogmaals een reparatie te adviseren .. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
GB14
First Poster
Opties

Ja dat ga ik dan maar weer doen. 

Dank voor je meedenken.

0 Likes