Zavřít

What are you looking for?

zrušit
Zobrazování výsledků pro 
Hledat místo 
Měli jste na mysli: 

Původní téma:

Uvoľnenie priestoru

(Téma vytvořeno: 27-09-2023 06:36 AM)
265 Zobrazení
Dejko
Apprentice
Možnosti
Ahojte chcel by som si uvoľniť miesto na mobile kupil som si SD kartu premiestnil som tam fotografie/videá a niektoré aplikácie lenže ja keď tam presuniem aplikácie tak si z aplikácií zobere iba polovinu MB/GB to znamená že aplikácia ma 1GB a ono si zobere iba 500MB čiže tak.Teraz si poviete však odstráň niektoré aplikácie lenže ja tie aplikácie nechcem odstrániť tak či by nebolo nejaké riešenie 

Ďakujem Dejan Kazakovski 
0 Like

1 Řešení

Přijatá řešení
Řešení
AndyTa
Moderator
Moderator
Možnosti

Krásny deň, nepíšete o aký konkrétny telefón sa jedná a koľko ponúka internej pamäte.

Urobili ste správne to, že ste na SD kartu presunuli všetky súbory, ktoré v internej pamäti nepotrebujete.

S aplikáciami je to zložitejšie. Presúvať na SD kartu je možné presunúť len aplikácie, ktoré to podporujú. Situácia vznikla vďaka zmene pravidiel pre zápis aplikácií na pamäťovú kartu, zo strany spoločnosti Google, keď pôvodné pravidlá predstavovali bezpečnostné riziko. V tejto chváli je teda na vývojároch jednotlivých aplikácií, aby v rámci aktualizácií upravili zápis na SD kartu. Nedokážeme s tým bohužiaľ nič spraviť. Aplikácie môžete pretriediť podľa vášho uváženia.

Môžete si prípadne vybrať nový telefón, s dostatočne veľkou internou pamäťou. Na našom e-shope vám s výberom kolegovia radi poradia.

Zobrazit řešení v původním příspěvku

2 Odpovědi
Řešení
AndyTa
Moderator
Moderator
Možnosti

Krásny deň, nepíšete o aký konkrétny telefón sa jedná a koľko ponúka internej pamäte.

Urobili ste správne to, že ste na SD kartu presunuli všetky súbory, ktoré v internej pamäti nepotrebujete.