Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi geen internet ondanks verbinding samsung S23 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2023 11:31 AM)
1353 Weergaven
yokydoky
Apprentice
Opties

Mijn samsung S23 Ultra geeft telkens aan geen internet. dit terwijl ik zie dat ik verbinding heb met wifi 6.

mijn router is een TP-Link Archer AX11000.

wifi uit en aan werkt telkens weer voor een bepaalde tijd.

ik lees op internet dat er meerdere mensen last van hebben.

https://www.reddit.com/r/samsung/comments/10w75wh/s23_ultra_wifi_issue/

komt hier nog een patch voor uit ???

of weet iemand een definitieve oplossing. de oplossing vanuit het artikel is niet echt handig ( statisch ip adres  / en  / connectie boven verbindingssnelheid instellen )

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je de netwerkinstellingen al gereset?

Gebruik je een vpn of veilige wifi?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
mollie319
Big Cheese
Opties
Overigens is er nog een speciaal Developer menu om WiFi gerelateerde zaken te kunnen bekijken.

Ga naar: Instellingen - Verbindingen - WiFi en tik daar op de drie puntjes rechtsbovenin.
Kies in het menu voor: Intelligent WiFi.
Helemaal onderin zie je een knop staan: Intelligent WiFi 5.0.0
Tik hier 7 keer op en dan verschijnt eronder een nieuwe knop met:
WiFi Developer Options

Hier kun je zaken zien met betrekking tot je WiFi qua signaal sterkte, channel utilization, log bestanden etcetera.

Kun je kijken of je ergens iets vindt wat betreft vage WiFi klachten.
Router Specific History zou ik dan bekijken of je gekke dingen ziet bijvoorbeeld.

De Developer Options gaan vanzelf weer weg, dus als je op een later tijdstip weer wilt kijken, weer 7 x tikken op Intelligent WiFi
Screenshot_20230223_165603_Settings.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

yokydoky
Apprentice
Opties
Zie volgens mij niet veel raarsScreenshot_20230225_130532_Settings.jpgScreenshot_20230225_130524_Settings.jpg
0 Likes
yokydoky
Apprentice
Opties
Nadat ik weg ben geweest en terug kwam verbinding met wifi lijkt hersteld
Wifi6 teken in het scherm
Maar wederom geen internet

Ik heb nu mac van telefoon
En inteligent wifi verbinding boven snelheid aan staan
Onderstaande de logs op het moment dat ik wel wifi 6 logo zie maar geen verbinding heb
0 Likes
yokydoky
Apprentice
Opties
-Screenshot_20230225_155717_Settings.jpgScreenshot_20230225_155529_Settings.jpgScreenshot_20230225_155505_Settings.jpgScreenshot_20230225_155448_Settings.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
yokydoky
Apprentice
Opties
Heb ik gedaan
Helgi
First Poster
Opties
Samsung s23 ultra
Helaas heb ik ook last van constant disconnect met onze wifi router.
Dit is overigens het enige apparaat waarbij dit gebeurt.
Wij hebben geen wifi 6, maar wifi 4.
Dus niet alleen wifi 6 gebruikers hebben hier last van.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Helgi, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? En sinds wanneer ervaar je dit? Staat de optie voor het overschakelen naar mobiele gegevens ook ingeschakeld bij Intelligent Wi-Fi? En maak je gebruik van meerdere toegangspunten in huis of is de telefoon verbonden met de router zelf? 

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. 
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes