Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp wil niet deïnstalleren

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2023 07:14 PM)
417 Weergaven
Sahri
Helping Hand
Opties
Ik kwam dit toevallig op.het spoor toen ik per ongeluk op verwijderen tikte terwijl ik het icoon wilde wissen. Ik schijn Whatsapp niet te kunnen deïnstalleren. Via de Play Store wil het nog wel maar via het Android systeem niet. Ik heb een screenshot en een video aan deze post toegevoegd. Ligt dit nou aan Whatsapp of zit er een fout in de package installer waar alleen WhatsApp last van heeft?

image

0 Likes
11 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, de video is nog niet verwerkt door de moderators, zal hoogstwaarschijnlijk morgen beschikbaar zijn.

Je zou een aantal dingen kunnen proberen, als je dat nog niet hebt gedaan, en controleren of WhatsApp kan worden verwijderd:

1.Omdat je WhatsApp wilt verwijderen, ga je naar Instellingen > Apps > WhatsApp > Opslag > Gegevens wissen. Doe dit natuurlijk na een back-up.

2. Doe hetzelfde voor de Pakket-installatie app.

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Heb whatsapp er al opnieuw op gezet maar het gebeurt nog steeds. Reboot hielp ook niet. Maar ik kan niet bij de app pakket-installatie komen want ik heb de optie om systeemapps weer te geven niet.Screenshot_20230423_113420_Settings.jpg
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Klik op het pictogram Fitering en sorteren en schakel de schakelaar in om Systeem-apps weer te geven. Je ziet dan de app als je ernaar zoekt.

Screenshot_20230423_114854_Settings.jpg

Screenshot_20230423_115127_Settings.jpg

Screenshot_20230423_115142_Settings.jpg

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Heb gedaan wat je zei. Heb cache en gegevens gewist en geforceerd gestopt en het gebeurt nog steeds en alleen met whatsapp. Het probleem zit echt in WhatsApp en niet in de pakket-installatie app.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Inderdaad, dan lijkt het erop.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het nog gelukt om de app te verwijderen? Lukt dit wel met andere apps? Ervaar je dit ook als je het thema of de launcher uitzet? 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Niet op de traditionele manier maar via de play store. Dan wil het wel, maar het herinstalleren van whatsapp heeft niks geholpen. En whatsapp is de enige app met dit probleem. Ik heb van de app 'pakket-installatie' zowel de cache als de gegevens weggegooid maar dat werkte ook niet dus het probleem zit in WhatsApp. Dit probleem heeft niks te maken met het thema of de launcher
Ik gebruik trouwens gewoon de standaard launcher van mijn toestel.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit alleen met WhatsApp ervaart kan je hierover het beste even contact opnemen met de app ontwikkelaar 😉

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Al geprobeerd maar ze geven alleen oplossingen die ik allang geprobeerd heb.
0 Likes