Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp laat geen contactnamen zien, alleen telefoonnummers

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2020 05:16 PM)
19245 Weergaven
ErikP
Student
Opties

Hi guys,

Whatsapp laat op mijn nieuwe Samsung A50 in het 2e whatsapp account alleen de telefoonnummers zien van mijn contactpersonen, geen namen. Ik heb alle oplossingen die ik heb kunnen vinden online al geprobeerd, heb contact gehad met de helpdesk van Whatsapp en hun oplossingen geprobeerd maar niets werkt. 

Ik vindt het erg vreemd want ik heb het op mijn vorige toestel, Samsung A45 ook gehad en toen werkten dezelfde oplossingen wel!

Wie heeft het Ei van Columbus voor mij?

Cheers, Erik

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
ErikP
Student
Opties

Hi Imane, 

Ik heb het account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ditmaal gekozen om de contactpersonen niet gescheiden te houden. Probleem opgelost! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hey @ErikP Welkom om de Community! Goed dat je een topic opent. Begrijp ik goed dat je dit met het eerste account niet hebt? Heb je het tweede account al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd aan de app? 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Probeer eens via instellingen -> geavanceerde functies-> dual messenger  -> en schakel afzonderlijke contacten lijst uit 

Laat je weten of het is gelukt?

Oplossing
ErikP
Student
Opties

Hi Imane, 

Ik heb het account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ditmaal gekozen om de contactpersonen niet gescheiden te houden. Probleem opgelost! 

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

@ErikP Bedankt voor de update! Erg fijn om te lezen dat het inmiddels verholpen is. Ik zal jouw antwoord als oplossing markeren :smiling-face: 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Niekvdh
First Poster
Opties

Ik heb een nieuwe telefoon, die oude was stuk en niet meer te gebruiken. ik zie nu in whatsapp allemaal nummer en gaan namen, (niet overal). maar mijn contacten lijst klopt ook niet meer hoe ik het erin gezet heb. hoe kan dat en los ik het op? misschien wat verkeerd gedaan?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Niekvdh,

Hoe heb je de contacten overgezet op je nieuwe toestel? En heb je bij Instellingen -> Whatsapp -> Machtigingen wel alles toegestaan? 👍

Mocht het niet lukken, dan kun je ook een Hulp op Afstand sessie inplannen, dan lopen mijn collega's op afstand de instellingen met je na: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
Niekvdh
First Poster
Opties
Ja die staan aan. En kan oude mobiel niet meer gebruiken. Hij doet nog wel maar scherm is helemaal stuk
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hoe heb je de contacten overgezet op je nieuwe toestel? En heb je al een Hulp op Afstand sessie ingepland?

Dan kunnen mijn collega's je hier op afstand bij helpen 😉

rsz-846676
Morten23
First Poster
Opties
Top. Dat was het bij mij ook!