Hey,
net nieuwe droogkast gekocht type DV90T8240SH
ook smart things geinstalleerd, maar wifi dreyer … niet terug te vinden enkel [washer]... Bekijk bericht
Ergens in de avond-nacht schakelt mijn S21plus zelf in, terwijl ik het niet ingeschakeld heb. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan... Bekijk bericht
Hello Community,
I was wondering if there was a list of samsung devices that are OpenRoaming ready to go. I was testing with some devices and... Bekijk bericht
Gisteren de nieuwe
Galaxy A53 5G ontvangen, echter mis ik een hele belangrijke functie: er worden geen popups getoond als het scherm is... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn telefoonnummer is gewijzigd, en ben dit vergeten aan te passen voor mijn Samsung account.
Nu kan ik dus niet meer inloggen, omdat... Bekijk bericht
Ik heb sinds kort een Galaxy Watch4 classic gekocht.voor een verbinding te maken met mijn A53
Maar ik heb ook nog twee gehoorapparaaten... Bekijk bericht
Watch4 geeft tijdens het wandelen en/of hardlopen een symbool aan die ik nergens kan vinden wat het inhoud.met twee voetstappen geel en groen
Bekijk bericht
Het Galaxy ecosysteem: een naadloos geheelHoe Samsung ervoor zorgt dat al je gadgets en apparaten samenwerken tot een geheel
Het is een mooie,... Bekijk bericht
Goedemorgen,Ik kan niet meer inloggen op mijn account van Samsung, omdat ik een nieuwe nummer hebt. Verificatie code gaat naar de oude nr.
Kan... Bekijk bericht
Er staan een aantal voorgeselecteerde sporten in om dd training dtc. Bij te houden. Ik doe bodypump en kickfit. Beidd staan er niet tussen. Op mijn... Bekijk bericht
App iconen die overlappen elkaar op het scherm op de Samsung galaxy A52 en mijn telefoon liep na de juni update vaak vast hoop dat de juli update... Bekijk bericht
Werkt de Samsung Zoek Mijn Mobiel optie als de Google optie Vind Mijn Apparaat uitgeschakeld is?
Dit lijken 2 volledig aparte opties. Mijn... Bekijk bericht
Mijn Samsung galaxy A52s heeft een probleem met de vliegtuigstand. Hij blijft maar half aan staan, waardoor ik geen connectie krijg met de mobiele... Bekijk bericht
Ik krijg mijn email niet op mijn nieuwe telefoon overgezet. De app zelf wel, maar mijn eigen aangemaakte mappen niet en ook staan alleen de mails... Bekijk bericht
Ik heb mijn mobiel nu 2 keer aangemeld voor reparatie maar krijg maar geen (na 2 dagen) bevestigings email.
Ik heb wel een screenshot gemaakt dat... Bekijk bericht
Hallo,
Na een reparatie is mijn telefoon gereset. Er is een backup gemaakt met Smart Switch op een USB stick. Na aansluiten is alles teruggezet... Bekijk bericht