Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vliegtuigstand werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2024 06:33 AM)
1246 Weergaven
wen250
First Poster
Opties
Hi, ik heb de S21 ultra, als ik mijn telefoon in vluegtuigstand zet, komen er toch nog berichten en meldingen binnen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Bedankt!

Groet
Wendy
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Kijk even of je Wifi aan hebt staan. Wifi en Vliegtuigstand gaan samen namelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Kijk even of je Wifi aan hebt staan. Wifi en Vliegtuigstand gaan samen namelijk.
wen250
First Poster
Opties
Dank je wel Patrick. Wifi stond idd aan, ik dacht dat vliegtuigstand wifi overrulede.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Vliegtuigstand blokkeert de sim maar Wifi werkt gewoon.
Kees59
Hotshot
Opties
Bij mij anders niet, alles gaat uit wat betreft wifi en mobiele gegevens. Kijk bij instellingen/ verbindingen en dan in vliegtuigstand daar wordt het beschreven wat je kan doen .
0 Likes
Members_j2eA68u
Student
Opties

Bij mij nu sinds update, blijft wifi gewoon aan tijdens de vliegtuigstand.

Voorheen was ik altijd verzekerd, dat alles uit stond met vliegtuigstand. Dat is toch ook het hele idee van vliegtuigstand? dat je  met één handeling juist geen verbinding hebt?  Als WIFi toch nog werkt en je deze afzonderlijk uit moet zetten, ik zet mijn telefoon dagelijks één of meerdere malen op vliegtuigstand

Ik ga proberen of er nog iets te wijzigen is in de instellingen

0 Likes
Members_j2eA68u
Student
Opties

er staat in de instellingen, dat hiermee mobiele netwerken, Wi-Fi  en bluetooth worden uitgeschakeld,  helaas is dat niet (meer) waar.

Dank Kees59,  het is gelukt, telefoon opnieuw opgestart en verschillende instellingen eerst allemaal uitgezet, het is gelukt !