Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vliegtuigstand probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 06-07-2022 11:45 PM)
11369 Weergaven
koenij
Student
Opties
Mijn Samsung galaxy A52s heeft een probleem met de vliegtuigstand. Hij blijft maar half aan staan, waardoor ik geen connectie krijg met de mobiele netwerken voor internet, bellen en sms'en. Ik heb vanalles geprobeerd, maar kom er niet uit. Op internet zegt men dat het na een update verholpen is, maar die heb ik nu nog niet. Heeft iemand een oplossing?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MBRED85
Apprentice
Opties

Zojuist de telefoon retour gekregen. Er bleek een Sub Board defect en er is een software update uitgevoerd. Het lijkt dus ook hardware gerelateerd te zijn geweest. Wel gek voor een nieuwe telefoon maar dat terzijde. Proces met reparatie liep super snel!  Netjes thuis opgehaald en 2 dagen later weer in huis. Dat is goede service!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Joost1975
Apprentice
Opties

Helaas... dat bleek niet waar. Daarna ook met Samsung zelf gebeld en ook zei konden mij melden dat ze een Samsung Retail Mode-beveiliging er niet af kunnen krijgen.

uiteindelijk vond ik door te zoeken op deze app op Google en daar aan toegevoegd S22 vrijwel direct een wachtwoord dat de lock er af heeft kunnen krijgen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

21 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik heb zoiets ook een keer meegemaakt en dat was een software issue.

Werkt opnieuw opstarten? Anders even een Foutrapport sturen via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.

Als je echt niet wilt of kunt wachten zou je een backup kunnen maken en een fabrieksherstel doen.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-o...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
koenij
Student
Opties
Bedankt voor de snelle reactie, Patrick! Ik heb nu een fabrieksherstel uitgevoerd, maar het probleem blijft bestaan. Heel bijzonder. Ik zal kijken of ik een foutrapport kan sturen.

Ik ben zelfs al bij een reparateur geweest en die wist het ook niet :(.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het reparatiebedrijf moet er nieuwe software op installeren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MBRED85
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem met een splinter nieuwe A52S, deze is afgelopen week binnengekomen en besteld bij de samsung online shop.  In eerste instantie dacht ik dat het aan de SIM kaart lag, echter nu er een nieuwe sim is blijft het probleem bestaan. De simkaart zelf is goed, werkt ook in andere (samsung) telefoons. 

Inmiddels ook geprobeerd een andere firmware versie te installeren (wat gelukt is) echter dat verhelpt het probleem niet. Hij blijft een soort hangen in de vliegtuigstand.

Ook diverse herstarts, netwerk resets, alles mag niet baten. Wat ik toch erg vervelend vind voor een nieuwe telefoon. Zelf al jaren fan van Samsung, zeker nu de accu's ook beter zijn.

@samsung hoe nu verder?  Ik lees op internet meer mensen met dit probleem.

MBRED85
Apprentice
Opties
Heb de telefoon inmiddels aangemeld bij de reparatie service, gezien hij nog nieuw is. Ben benieuwd
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@MBRED85

Houd je ons verder op de hoogte? Wanneer je het toestel terugkrijgt van het servicecentrum zal deze ook volledig gereset zijn, stel je telefoon als nieuw in en zet enkel een back-up terug van je contacten en Media bestanden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
MBRED85
Apprentice
Opties

Zojuist de telefoon retour gekregen. Er bleek een Sub Board defect en er is een software update uitgevoerd. Het lijkt dus ook hardware gerelateerd te zijn geweest. Wel gek voor een nieuwe telefoon maar dat terzijde. Proces met reparatie liep super snel!  Netjes thuis opgehaald en 2 dagen later weer in huis. Dat is goede service!

MartijnK
MegaStar
Opties

Wat fijn om te lezen dat het netjes opgelost is en je het toestel weer terug hebt! Mocht ik je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag van je 😇

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
JeffryvDijk
First Poster
Opties
Na een software update heb ik problemen met mijn galaxy A72. Ik kan niet bellen of internet gebruiken buiten wifi bereik. Hard reset naar fabrieksinstellingen was geen oplossing en netwerk reset werkte ook niet.
Wat nu?
0 Likes