Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Routines werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: zondag)
128 Weergaven
Martijn-R
Journeyman
Opties
Goedemiddag samsung-members

Zouden jullie mij kunnen helpen met het probleem dat ik heb met smartThing 
Normaal kan je een Widgets op je voorscherm hebben en dan werkt die maar bij mij niet ik weet niet wat er fout kan zijn en heb als veel geprobeerd op dit op te lossen zo als het opnieuw installeren van de app maar dat werkt niet. De Witget routines blijft problemen geven als ik er op klik en ga naar instellingen en kies de goed plaats van de routes die ik op mijn scherm wil hebben doet dat het niet.
HELP.

Alvast bedankt voor uw hulp.

image

0 Likes
8 Antwoorden
baqi
Pioneer
Opties
start de telefoon opnieuw op, misschien helpt dit
Martijn-R
Journeyman
Opties
Al geprobeerd helaas wert dat niet maar bedankt voor de tip.
0 Likes
baqi
Pioneer
Opties
Oke
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @A2C4E6G8,

Bedankt voor jouw melding hierover. Ik help je ook graag! Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakel jouw toestel uit en verbindt het aan je computer. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Martijn-R
Journeyman
Opties
Heb het geprobeerd maar dat heeft helaas niet gewerkt. Heb het probleem ook sins de laatste update van de app
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Martijn-R,

We raden dan aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app.  Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video (zover het kan)
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen. 

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Martijn-R
Journeyman
Opties
Als dit niet zou komen door de update, wat kan ik dan nog eerst proberen voordat ik een foutrapport maak?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Martijn-R,

Je kan nog proberen de Instellingen te resetten. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Resetten ---> Alle instell. resetten. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes