Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vingerafdruk afzetten permanent in samsung pass

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2022 08:46 AM)
3958 Weergaven
Members_RYuVLlr
First Poster
Opties

Ik wil bij men samsung pass enkel werken met ofwel wachtwoord eventueel ook extra met een pincode ofzo maar niet met vingerafdruk. Blijkbaar kan je de vingerafdruk afzetten maar telkens je dus ergens inlogd word deze terug actief. Gezien het werk dat ik doe zijn mijn vingers vaak vuil of de afdruk niet leesbaar. Hoe krijg ik dit opgelost

0 Likes
25 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_RYuVLlr, goedemiddag. Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Als je Samsung Pass start en hier inlogt, tik dan op de 3 puntjes rechtsboven en schakel je Vingerafdruk uit. Start je vervolgens Samsung Pass opnieuw dan zal er gevraagd worden om je identiteit te verifiëren en kan je inloggen met het wachtwoord van je Samsung-account.

Samsung Pass.jpg

Laat je me weten of het je gelukt is?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
peterjg
Apprentice
Opties

Vanwege schermbreuk werkte vingerafdruk bij telefoon van mijn partner niet meer. We hebben toen blijkbaar wel ergens 'vingerafdrukken verwijderd' om nog op de telefoon te kunnen. Als we nu inloggen in Samsung pass staat er 'wachtwoord gebruiken', zie afbeelding. Maar vervolgens (na ww en pincode invoeren) moeten we weer vingerafdruk aanmaken, maar dat willen we niet. Want dat kan niet vanwege de barsten in het scherm. En dan komen we niet verder. Maar nergens zie ik de drie puntjes om vingerafdruk uit te schakelen. Zie ook tweede afbeelding. Hoe komen we nu in de Samsung pass? 

16569232500238815647027021570685.jpg

16569233227741623825706101608909.jpg

0 Likes
peterjg
Apprentice
Opties

Vanwege schermbreuk werkt vingerafdruk bij telefoon van mijn partner niet meer. We hebben toen blijkbaar wel ergens 'vingerafdrukken verwijderd' om nog op de telefoon te kunnen. Als we nu inloggen in Samsung pass staat er: 'u hebt uw vingerafdrukken verwijderd, gebruik het wachtwoord voor uw Samsung account'. Maar vervolgens (na ww en pincode invoeren) zegt het vervolgscherm dat we toch weer een vingerafdruk moeten aanmaken. Maar dat kan dus niet vanwege de barsten in het scherm. En dan komen we niet verder. In een post van @MartijnK stond wel dat vingerafdruk alsnog kan worden uitgezet, maar daarvoor moet je volgens mij eerst zijn ingelogd in Samsung pass....

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @peterjg, is het nog gelukt? Je zou de optie uit moeten kunnen schakelen in de instellingen van Samsung Pass. En bedoelde je trouwens dat je vervolgens alsnog geforceerd wordt om de vingerafdrukken toe te voegen? 

Groeten, 

Joey

rsz-846676
0 Likes
peterjg
Apprentice
Opties

Ik kan de optie niet uitschakelen omdat ik dan toch eerst ingelogd moet zijn? Na ww en pincode vraagt hij inderdaad alsnog om vingerafdrukken te maken, zoals de foto laat zien. 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Oo zo @peterjg, mijn excuses. In dat geval wordt het denk ik lastig, zonder het scherm te laten repareren. Of kun je de vingerafdruk niet alsnog voorzichtig proberen te registreren om de optie vervolgens uit te schakelen?

Groeten, 

Joey

rsz-846676
0 Likes
peterjg
Apprentice
Opties

Nieuwe vingerafdruk registreren lukt niet, dat pakt ie niet...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @peterjg

Is het je intussen nog gelukt om de vingerafdruk uit te schakelen bij Samsung Pass? Kan je dan wel de Gezichtsherkenning inschakelen om gebruik te maken van Samsung Pass? 

Een van deze opties is wel nodig om gebruik te kunnen maken en in te loggen bij Samsung Pass.

Lukt dat ook niet dan zal een schermreparatie de volgende stap worden. Kijk hier voor onze reparatie centra: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
peterjg
Apprentice
Opties

Gezichtsherkenning geactiveerd. Maar Samsung pass blijft in de inlogprocedure vragen om vingerafdruk te registreren.

En wat als de Samsung pass wordt geopend via een nieuwe telefoon? Zie je dan alleen de inloggegevens die je op die nieuwe telefoon hebt opgeslagen, of zie je dan ook de inloggegevens van je oude telefoon?

0 Likes