Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderde foto's uit mijn galerij komen steeds terug

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2025 12:08 PM)
411 Weergaven
Esther1989
Apprentice
Opties

Ik heb regelmatig foto's en video's ineens dubbel in mijn galerij staan, terwijl ik ze meermaals heb geprobeerd te verwijderen. Er staat geen synchronisatie naar OneDrive aan, maar ik heb wel Google foto's. Als ik Google foto's op mijn telefoon open, dan zie ik wel alleen de foto's die ik nog in mijn galerij heb, maar wanneer ik Google foto's op mijn laptop open dan zie ik daar ook alle foto's staan die ik gister met zorg verwijderd heb van mijn telefoon. Ik heb gister voor het eerst ook direct de prullenbak in mijn galerij leeggemaakt, maar nu ben ik toch bang dat over een weekje ineens alle verwijderde foto's weer terug zullen zijn. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? 
Alvast bedankt!

39 Antwoorden
liesje104
First Poster
Opties
Ook ik zit met hetzelfde probleem. Erg irritant
0 Likes
CarolineFR
First Poster
Opties
Hallo, ik lees mee, heb hetzelfde probleem maar was mij nog niet opgevallen dat het alleen foto's uit WhatsApp zijn. Ga dat vandaag eens bekijken. Zou zomaar kunnen....
0 Likes
Katja03
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde en de stappen doorlopen lukt niet / heeft geen effect

0 Likes
SteefPoel
First Poster
Opties
Exact hetzelfde probleem en ook alleen met whatsapp foto's. Is hier al een oplossing voor ?
0 Likes
Katja03
First Poster
Opties

De frequentie neemt ook toe. Eerst was het eens in de paar maanden en nu al paar weken achter elkaar

0 Likes
Wieweett
First Poster
Opties
Hier hetzelfde, is er al een oplossing voor?
0 Likes
Esther1989
Apprentice
Opties
Nee helaas nog steeds geen oplossing.. @samsung hier moet toch iemand van jullie team wel iets voor kunnen verzinnen?
0 Likes
AnitaN71
First Poster
Opties
Helaas heb ik dit ook, enorm vervelend dit. Al zo vaak de foto's verwijderd, en ze komen steeds sneller terug. En het lijken idd foto's uit WhatsApp te zijn. Ook daar heb ik ze verwijderd overigens.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Esther1989,

Het lijkt erop dat dit aan de app WhatsApp ligt en het dan van Onedrive of Google Photo's diens eerdere back-up steeds terughaalt. Jouw WhatsApp back-up kan je vinden in je Onedrive. Kan je voor de zekerheid controleren of er geen Back-up bestand daar aanwezig is?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_P9xC2Cc
First Poster
Opties

Heel vervelend inderdaad,ik heb het ook,211 video's van voorbije jaren, allemaal zogezegd vandaag gemaakt, grrr

0 Likes