op 18-07-2022 04:55 PM - laatst bewerkt op 25-07-2022 08:58 AM door MartijnK
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-07-2022 08:57 AM
Hi @lukyluk, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk erg onhandig. Hoe zijn je gehoorapparaten verbonden met je telefoon, gebruik je hier een aparte app voor? Is je gehoorapparaat misschien nog gekoppeld met een ander apparaat?
Als je gaat naar Instellingen > Verbindingen > Bluetooth, tik dan op het tandwieltje naast je gehoorapparaat. Kan je hier een optie inschakelen welke ervoor zorgt dat de verbinding niet verbreekt? Een andere mogelijkheid is als je gaat naar: Instellingen > Toegankelijkheid > Gehoorverbeteringen > Ondersteuning gehoorapparaten, staat hier de optie voor Comptabiliteit ingeschakeld?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
3 weken geleden
Bedankt voor jouw melding hierover Members_CU2g2Cq,
Je wilt natuurlijk van alle functionaliteit gebruik kunnen maken van jouw gehoortoestel met jouw A36. Ik help je graag verder. Wanneer de verbinding weer wegvalt raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.
Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.
Met groet,
Ajay
op 20-07-2022 08:57 AM
Hi @lukyluk, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk erg onhandig. Hoe zijn je gehoorapparaten verbonden met je telefoon, gebruik je hier een aparte app voor? Is je gehoorapparaat misschien nog gekoppeld met een ander apparaat?
Als je gaat naar Instellingen > Verbindingen > Bluetooth, tik dan op het tandwieltje naast je gehoorapparaat. Kan je hier een optie inschakelen welke ervoor zorgt dat de verbinding niet verbreekt? Een andere mogelijkheid is als je gaat naar: Instellingen > Toegankelijkheid > Gehoorverbeteringen > Ondersteuning gehoorapparaten, staat hier de optie voor Comptabiliteit ingeschakeld?
Groeten,
Martijn
13-08-2022 01:38 PM - bewerkt 13-08-2022 02:02 PM
Ik heb Amplifon gehoorapparaten van Beter Horen. Als ik ze via Bluetooth verbind met de telefoon, geeft de telefoon braaf aan dat hij verbonden is met 2 toestellen. Na verloop van tijd is hij nog verbonden met 1 toestel. Ik heb mijn toestel ter reparatie teruggebracht omdat er nog wat klachten waren. Hij is met de verkeerde klachten gerepareerd doch er is wel een nieuw moederbord in gezet. De andere klachten waren verholpen maar het streamen gaat nog steeds niet goed. Beter Horen zegt dat het een probleem van Samsung is en dat ze daarover in gesprek zijn met Samsung. Ik vind dat een een raar verhaal. Iemand ervaring/oplossing?
Gr. Phillip.
op 16-08-2022 10:34 AM
Hoi @pagraaff, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? Als je gaat naar Instellingen > Toegankelijkheid > Gehoorverbeteringen > Ondersteuning gehoorapparaten, zie je dan wel beide oortjes? Gebruik je een aparte app om het gehoorapparaat te verbinden? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Groeten,
Martijn
op 16-08-2022 11:05 AM
Hallo, die optie in Verbindingen is er niet. De compatibiliteit staat aan. Helpt dus niet. Vanmorgen een software update gehad. Even afwachten of die iets doet.
Gr. Phillip
3 weken geleden
Ik heb dit probleem anno 2025 nog steeds met Amplifon hoortoestellen van Beter Horen en wegvallende verbindingen van 1 of beide toestellen. Ik gebruik een Samsung Galaxy A36 (met Android 15 en ASHA ondersteuning), maar dit heeft het probleem blijkbaar niet opgelost.
3 weken geleden
Bedankt voor jouw melding hierover Members_CU2g2Cq,
Je wilt natuurlijk van alle functionaliteit gebruik kunnen maken van jouw gehoortoestel met jouw A36. Ik help je graag verder. Wanneer de verbinding weer wegvalt raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.
Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.
Met groet,
Ajay