Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

USB probleem S8, werkt niet met Gear VR

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2018 11:04 AM)
1234 Weergaven
TacticMarco
First Poster
Opties

Hallo,

Zoals ik al veel op internet heb gelezen, zijn er mensen die kampen met het zelfde probleem.

Wanneer ik mijn S8 aansluit op de Gear VR krijg ik een melding in de notifications

namelijk USB aangekoppeld / USB connector losgekoppeld (connected en disconnected)

Tot mijn spijt kan ik mijn Gear VR niet optimaal gebruiken.

Als gevolg hiervan heb ik diverse manieren geprobeerd:

- wipe cache

- Usb settings reset

- fabrieksinstellingen

Tot heden zonder resultaat. Op het internet vertellen mensen dat zij dit probleem ook hebben nadat er een software update plaats vond. Ik heb paar weken geleden de nieuwste software update geinstalleerd. Ook vermeld ik er bij dat de rest wel werkt , zoals het opladen via usb kabel en linken met de pc.

Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb de telefoon vanaf januari in bezit.

Mvg,

Marco

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @TacticMarco,

welkom op de Community!

Welke Gear VR heb je precies? 

Heb je ook al eens geprobeerd de USB-poort schoon te maken en de Oculus software opnieuw te installeren?

rsz-846676
0 Likes
TacticMarco
First Poster
Opties

Hallo BruceH

Ik heb het modelversie sm-r325 en op de doos staat dat die compatible is met de s8.

Daarbij heb ik oculus software opnieuw geinstalleerd waarbij het geen effect gaf. Tevens bij het inpluggen kreeg ik geen melding over de installatie, die kreeg ik pas nadat de controller was verbonden met de s8.

Mvg,
Marco

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Het kan zijn dat het in de adapter zit, ken je toevallig iemand met een S8 waarmee je de Gear kunt testen, of bijvoorbeeld met een Gear waarop je jouw S8 kunt aansluiten?

Zo kunnen we uitsluiten waar het aan ligt.

rsz-846676
0 Likes