Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Upgraden Samsung Notes app

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2022 07:00 PM)
522 Weergaven
edks
Explorer
Opties
Ik Samsung Notes versie 4.3.05.3 op mijn Samsung tablet staan. Die wil ik bijwerken vanuit de Gala y store.
Dat lukt niet omdat ik ruimte (14 MB) moet vrijmaken. Maar ik heb 1,2 GB vrije opslag ruimte en 730 MB beschikbaar in het geheugen.
Waar moet ik die 14 MB vandaan halen.
Ik heb al div. apps naar de SD csrd verplaatst. Verder kan ik niets meer.

Graag bruikbare tips.

M.vr.gr. Ed K.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit is wel heel apart.

Ga eens naar instellingen > apps > galaxy store > opslag > gegevens wissen en probeer het nogmaals hierna.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Is het 1.2GB of 730MB? Heb je een screenshot waarop te zien is hoeveel opslag je over hebt?
edks
Explorer
Opties
Hallo Patrick, zoals ik zei in de opslag van de tablet heb ik 1,2 GB vrij en in het (werk) geheugen heb ik 730 MB vrij.
Die 1,2 GB is van het geheugen van de tablet en die 730 MB is vrij in het RAM geheugen.
Er zijn dus 1,2 GB vrij van het 16 GB geheugen en 730 MB van het 3 GB grote RAM grheugen.
Daarnaast heb ik een 32 GB SD-card geinstalleerd. Daarvan is ong. 15 GB vrij.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Het werkgeheugen werkt net iets anders dan je denkt waarschijnlijk 🙂 Daar hoef je je ook geen zorgen over te maken.

1.2GB zou voldoende moeten zijn.

Deel eens een screenshot van de galaxy store waarop te zien is dat deze download mislukt?
edks
Explorer
Opties
Hierbij het gevraagde screenshot.
Denk eraan het gaat niet om het telefoongeheugen, maar dat van m'n tablet (Samsung Galaxy Tab A)Screenshot_20221120-203015_Galaxy Store_8094_1668972763.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit is wel heel apart.

Ga eens naar instellingen > apps > galaxy store > opslag > gegevens wissen en probeer het nogmaals hierna.
edks
Explorer
Opties
Hé geweldig. Dat was de oplossing. Upgrade succesvol uitgevoerd.
Zal deze oplossing goed onthouden voor anders soortgelijke problemen.
Hartelijk dank 👍
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gegevens wissen werkt altijd 🙂 soms hoor je wel eens mensen zeggen ja cache legen maar dat is echt super nutteloos. Gegevens wissen is altijd perfect 😁 weltrusten alvast!
edks
Explorer
Opties
Dat blijkt ! Bedankt.
mollie319
Big Cheese
Opties
Hey Patrick, ik zou juist denken dat als je gegevens wissen kiest, dat je gegevens verwijdert worden. Dus je instellingen, notities (data) en eventueel je accountgegevens waarmee je bent ingelogd. En als dan bijvoorbeeld synchroniseren niet aanstaat om wat voor reden dan ook, ben je alles kwijt.

Althans, dat is wat ik dacht. Blijkbaar zit het toch anders in elkaar.

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro