Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht over vertraagde one ui update.

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2025 11:07 AM)
231 Weergaven
Julien2003
Student
Opties
Ik wil graag mijn  frustratie uiten over de Samsung a55 vanwege de enorme vertraging in de ontwikkeling van de OneUI 7-software! Alle andere merken op de markt hebben hun apparaten in 2024 geüpdatet en ik moet mogelijk wachten tot mei 2025?! Is dit een grap? Een groot bedrijf als Samsung zou veel beter kunnen doen. De huidige versie van OneUI 6.1 die ik op mijn apparaat heb, werkt prima, maar ik heb niet zoveel geld betaald om zo lang te moeten wachten op up-to-date software. Ook een heel belangrijk detail is dat ik niet langer geloof dat het kopen van de nieuwste en duurste Samsung eigenlijk een goed idee is, omdat Samsung slechts 1 jaar later beweert dat het niet genoeg Resources heeft voor de nieuwste software. Daarom zou ik niet upgraden naar de A56 of misschien een andere Samsung-telefoon voor de toekomst. Bedankt voor het lezen van mijn feedback.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Julien2003,

Bedankt voor jouw interesse in de One UI 7 en jouw feedback! Jouw A55 ontvangt nog steeds als gepland generatie OS updates en ook beveiligingsupdates. We willen natuurlijk dat One UI 7 zonder issues gaat werken op jouw toestel. Daarom wordt het uitgebreid getest en dat kan uitlopen, vooral als er toch nog issues zouden zijn ontdekt. We danken voor jouw geduld hierin en we hopen dat je zo snel mogelijk van One UI 7 kan genieten.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Julien2003,

Bedankt voor jouw interesse in de One UI 7 en jouw feedback! Jouw A55 ontvangt nog steeds als gepland generatie OS updates en ook beveiligingsupdates. We willen natuurlijk dat One UI 7 zonder issues gaat werken op jouw toestel. Daarom wordt het uitgebreid getest en dat kan uitlopen, vooral als er toch nog issues zouden zijn ontdekt. We danken voor jouw geduld hierin en we hopen dat je zo snel mogelijk van One UI 7 kan genieten.

Met groet,

Ajay

Community Manager