Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

^

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2023 01:30 PM)
168 Weergaven
johndoej
Explorer
Opties

De App hi kumo geinstalleerd op een android laptop en 2 telefoon

. Deze app regeld op afstand o a de temperatuur van een warmtepomp

Op een telefoon en android laptop werkt de app perfect.

Op mijn telefoon galaxy A12  werkt het niet.

De mogelijkheid dat ik met een veeggebaar de temperatuur omhoog of omlaag kan brengen ontbreekt. wat kan het probleem zijn ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Hiervoor zul je contact moeten opnemen met de ontwikkelaar van de App. Samsung kan hier verder niks mee doen. Sommige apps vragen nou eenmaal meer van de hardware van een telefoon dan andere. Misschien ondersteund de A12 het gewoon niet. De App ontwikkelaar is de enige die jou van een antwoord kan voorzien in deze situatie.

Als ik in jouw situatie zat zou ik eerst proberen de app opnieuw te installeren en als dit niet werkt zou ik het op een ander toestel gaan testen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Hiervoor zul je contact moeten opnemen met de ontwikkelaar van de App. Samsung kan hier verder niks mee doen. Sommige apps vragen nou eenmaal meer van de hardware van een telefoon dan andere. Misschien ondersteund de A12 het gewoon niet. De App ontwikkelaar is de enige die jou van een antwoord kan voorzien in deze situatie.

Als ik in jouw situatie zat zou ik eerst proberen de app opnieuw te installeren en als dit niet werkt zou ik het op een ander toestel gaan testen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick