op 14-07-2022 09:21 AM - laatst bewerkt op 11-08-2022 09:15 AM door MartijnK
Goedemorgen,
Ik kan niet meer inloggen op mijn account van Samsung, omdat ik een nieuwe nummer hebt. Verificatie code gaat naar de oude nr.
Kan iemand mij helpen
Groetjes,
Germilito
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-10-2022 06:52 PM
Ik heb hetzelfde probleem voor mijn moeder. Ik krijg bovengenoemde knop ook niet wanneer ik voor haar probeer in te loggen en er is op geen enkele wijze hulp vanuit Samsung, ik vind het echt schandalig. Iemand zou niet zijn of haar hele account kwijt moeten zijn omdat iemand het nummer kwijt is...
ik heb op allerlei manieren al contact gezocht maar ik wordt steeds doorverwezen naar niks. Afdelingen die niet aan het werk zijn en waar ik dan maar een maand op moet wachten? Echt niet ok...
Graag hulp want dit is echt frustrerend
op 13-10-2022 02:18 PM
Hoi @Larissa, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is inderdaad niet de bedoeling. Je hebt ook de mogelijkheid om het Samsung account via een e-mail te voorzien van een nieuw wachtwoord. Wanneer je een nieuw wachtwoord in hebt gesteld en weer bent ingelogd kan je bij het Samsung account ook het telefoon nummer wijzigen.
Houd je me op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 18-10-2022 11:48 AM
De optie reset phone number komt er bij mij niet bij te staan. Waar zou dit aan kunnen liggen?
op 18-10-2022 12:03 PM
Welke stappen doorloop je om je account te resetten? Als je gaat naar: Inloggen | Samsung account kan je je ID achterhalen om vervolgens ook je account te resetten.
Groeten,
Martijn
op 21-10-2022 08:13 AM
Bedankt voor de reactie!
Als ik op je link druk dan kan ik mijn e-mail adres invullen. Daarna moet ik mijn wachtwoord invullen, en daarna komt er te staan dat er een code naar mijn nummer gestuurd is, maar daar staat nergens dat ik de nummer kan resetten.
Wat doe ik niet goed?
op 21-10-2022 08:23 AM
Ik zie inderdaad dat deze optie er niet meer bijstaat, wel heb je de mogelijkheid om een andere verificatie methode te gebruiken. Ik zal gaan navragen of deze optie nog terug komt en hoe je nu het telefoon nummer zou kunnen wijzigen van je Samsung account. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 24-11-2022 10:05 AM
Dag Martijn,
We zijn ondertussen een maand verder. Is er al iets bekend? Het is namelijk jammer om mijn smartwatch niet meer te kunnen gebruiken.
op 25-11-2022 02:50 PM
Hi @Woutw, goedemiddag.
Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) Ik zal dit dan doorzetten naar de juiste afdeling,
Groeten,
Martijn
op 04-01-2023 12:48 PM
Hallo @MartijnK ,
Ondertussen al 2,5e maand zonder smartwatch.. jammer dat het zo'n opgave is om het opgelost te krijgen.
Mvg.
Wout
op 09-01-2023 10:26 AM
Hi @Woutw, goedemorgen.
Van mijn collega heb ik begrepen dat je hierover bericht krijgt via de e-mail. Controleer ook je SPAM-box 😇
Groeten,
Martijn