Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy 4 watch special edition.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2022 08:39 PM)
251 Weergaven
kingbalou
First Poster
Opties
Er staan een aantal voorgeselecteerde sporten in om dd training dtc. Bij te houden. Ik doe bodypump en kickfit. Beidd staan er niet tussen. Op mijn tomtom horloge koos ik altijd voor cardio of freestyle. Ook deze 2 staan niet in de lijst. Kunnen deze activiteiten toegevoegd worden?

JBL earpods connecten niet met watch. Klopt dit,?

0 Likes
5 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kingbalou, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Ik zal een balletje opgooien bij mijn collega's van de R&D afdeling met de vraag of deze activiteiten kunnen worden toegevoegd en hopelijk wordt dit dan met één van de toekomstige updates toegevoegd.

Worden de oortjes wel gezien door je Watch? Zijn deze nog met een ander device gekoppeld? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
kingbalou
First Poster
Opties
Hoi Martin.
Dsnk voor je bericht.
Zal fijn zijn als kickfit en bodypump toegevoegd kunnen worden. Of anders Freestyle.
Vanochtend kickfit gedaan en watch op andere training gezet.
Werkt voor geen meter. Heb 60 min. Gesport en er wordt een training van 16. min. Geregistreerd. Baal hier ontzettend van, aangezien mijn tomtom watch dit wel gied oppakte. Had gedacht er op vooruit te gaan,, masr ben teleurgesteld.
Hoop snel goed bericht te ontvangen.
Gr. Marije.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb de suggestie doorgezet en voor nu is het een kwestie van afwachten. Wellicht kan je wel gebruik maken van de optie And. Training 😉

Groeten,

Martijn

0 Likes
kingbalou
First Poster
Opties
Jup. Zie hierboven. Dat houdt de training dus niet nauwkeurig bij.😭
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hopelijk zal dit met één van de toekomstige update kunnen worden toegevoegd, dit is ook voor mij afwachten 😇

StayFit en groeten,

Martijn

0 Likes