Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

[Suggestie] 'Openen op achtergrond' Samsung Internet i.c.m. DeX

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2018 09:00 AM)
894 Weergaven
8Note8
Helping Hand
Opties

Hallo,

Bij deze een suggestie over Samsung Internet i.c.m. DeX.

Op de smartphone-versie van Samsung Internet is het mogelijk een link te 'openen op achtergrond' − een tabblad wordt aangemaakt, alleen wordt die niet automatisch getoond − maar in de DeX-versie is dit niet mogelijk.

 

SmartphoneSmartphone

 

DeXDeX

Mijn vraag was of deze functie ook aan de DeX-versie van Samsung Internet toegevoegd kan worden.

Bij voorkeur zou, zoals bij het gros van de computers, de middelste muisknop ook een link in de achtergrond openen.

Bedankt voor het lezen.

Met vriendelijke groet,

5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @8Note8,

 

ik heb jouw suggestie doorgezet! Ik houd je op de hoogte. 

rsz-846676
0 Likes
8Note8
Helping Hand
Opties

Bedankt!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ook hier hebben we net een antwoord op, maar nog niet een definitief antwoord. Eerst moest het allemaal doorgezet worden naar de ontwikkelaar, na wat heen en weer is de ontwikkelaar het er nu mee eens dat dit een goeie optie is.

Om verder een beeld te creëeren: hij heeft het nu doorgeschoven naar het UX (design) team die hierover gaat vergaderen en een voorstel maakt. Daarna moet ook Usability er nog een keer over besluiten voordat het al dan niet wordt toevoegd.

Zulke (ingrijpende) suggesties als deze duren even binnen zo'n groot bedrijf, aangezien het internationaal aangepast moet worden en dus is alles heel snel een flinke stap.


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Nick
MegaStar
Opties

Heb je trouwens je rank nog gezien, @8Note8? Je bent nu officieel de Suggester :winking-face: 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
8Note8
Helping Hand
Opties

Ik kan me voorstellen dat er inderdaad aardig wat tijd in gaat zitten! In ieder geval bedankt voor de moeite.

 

De tag is wel tof overigens! Bedankt :smileyvery-happy: