Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Storing Whatsappen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2023 11:05 PM)
238 Weergaven
Steven van E
First Poster
Opties

Ik heb mijn mobiel Samsung Galaxy S22 Ultra

Volgens mij heb ik probleem bij whatsappen met nieuw mensen. Als ik mijn mobielnummer geef dan pakken ze niet op whatsappen bij mij. Ze moeten hun mobielnummer geven aan mij dan kan ik hun pakken/bereiken bij whatsappen

Al 4 nieuw mensen kunnen mij niet pakken bij whatsappen

Sorry voor dit gebrek van mijn Nederlandse taal, omdat ik slechthorend ben

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_pW2QBTI, goedemiddag.

Jij of beter gezegd de collega of de hondenoppasser kan hierover het beste even contact opnemen met de app ontwikkelaar zelf. Aan jouw kant lijkt het gewoon goed te werken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Steven van E, goedemiddag.

Wanneer jouw telefoonnummer niet zichtbaar is bij de WhatsApp contacten van bekenden, zullen zij de instellingen van de contacten op de telefoon moeten nalopen. Dit is niet iets wat aan kan zetten vanaf jouw telefoon.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Steven van E
First Poster
Opties

Goedemiddag Martijn,

Bedankt voor je reactie. Nee ik heb geen problemen met bekende contact bij whatsappen. Het gaat om nieuw contacten. Bijvoorbeeld ik geef mijn mobielnummer aan 2 hondenoppasser dan zouden zij mij bereiken via whatsappen. Maar ze zeggen dat ze mij niet kunnen oppakken bij whatsappen. Ze gaven hun nummer aan mij dan stuur ik bericht naar hun. Wel gelukt met bericht versturen daarna kunnen ze wel berichten sturen naar mij dan is er iets misgegaan bij mijn mobiel of zo iets.

Mvg,

Steven

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_pW2QBTI, goedemiddag.

Jij of beter gezegd de collega of de hondenoppasser kan hierover het beste even contact opnemen met de app ontwikkelaar zelf. Aan jouw kant lijkt het gewoon goed te werken.

Groeten,

Martijn

0 Likes