Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

SSD T5 wachtwoord verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2022 02:50 PM)
2873 Weergaven
janbul
Student
Opties

Ik heb sinds drie dagen een SSD T5. Ik had hiervoor een traditionele externe harde schijf waarop ik films en muziek zet die ik via mijn televisietoestel kan afspelen. Mijn Tv heeft een ingebouwde mediaspeler. Geen probleem.

Nu heb ik deze SSD en ben zo dom geweest om die te installeren met een wachtwoord. Hierdoor kan ik de films niet afspelen op de TV.

Ik heb Samsung gebeld en kreeg een mail met een nummer. De vraag is waar gebruik ik dit nummer voor om mijn wachtwoord eraf te halen. Waar installeer ik dit nummer??

11 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kan met de software het wachtwoord er af halen. Dezelfde software die je gebruikt hebt om het wachtwoord in te stellen.

https://www.samsung.com/semiconductor/minisite/ssd/product/portable/t5/

Stars-Moderator-signature-800x200-2
janbul
Student
Opties

Ja, enorm bedankt! Her werkte perfect!

BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost! 👍

rsz-846676
0 Likes
Members_mivL6az
First Poster
Opties

Ik heb een portable ssd t5. ik wil niets met wachtwoorden te maken hebben. had er per ongeluk een wachtwoord opgezet met de soft ware verwijder eerst met mijn window pc later met mijn Mac want daar wil ik hem op gebruiken dacht dat alles goed was. maar ik hen nog maar ca 47 MB over hoe los ik dat op geen duidelijke instructies voor mij. HElP!!!

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_mivL6az, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, kies in het menu dan voor optie 1 en optie 5.

BE: 02 201 2418
LUX: 26 10 37 10

NL 088 9090100

Mijn collega's kunnen je dan verder helpen 🤓

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
XNandi
First Poster
Opties
Hallo,

Ook ik hetzelfde probleem met de Samsung portable SSD t5. Weet mijn wachtwoord niet en kan er nu niet meer mee werken. Ik heb er al veel foto's opstaan en wil deze niet kwijt raken. Wie heeft er een oplossing?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@XNandi 

Voor vragen over jouw SD of SSD kun je telefonisch contact opnemen met 088-9090100. Kies in het menu eerst voor optie 1 en dan optie 5, zodat je met onze servicepartner in contact komt. Schrik niet, het kan zijn dat de medewerker die je aan de lijn krijgt Engels spreekt 😉 Je kunt ze bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 17:30 uur

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
WildeBertus
First Poster
Opties

Ik heb het zelfde probleem, alleen weet ik niet hoe ik met de link die jij hier hebt staan, mijn wachtwoord van mijn T5 af kan halen? Kun jij me helpen?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @WildeBertus ,

Bedankt voor jouw bericht. Lukt het wel om de software te downloaden van de website (onderaan de pagina)? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes