Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spam markeren in e-mail app

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2021 11:51 PM)
1742 Weergaven
RobinHofman
Explorer
Opties

Hoi ik gebruik de standaard mail app die bij de telefoon standaard geïnstalleerd is. Normaal als ik spam ontvang kun je dit aangeven en word de afzender voortaan in de spam box geplaatst. Sinds enige tijd ontvang ik nu ook spam waarbij dat niet lukt en krijg dan de melding, dat er geen geldige afzender is en het daarom niet als spam kan worden aangemerkt. Weet iemand om mocht er geen geldige afzender zijn dit toch te blokkeren? 

0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

email openen vanuit de browser en daar blokkeren?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
RobinHofman
Explorer
Opties
Dat is het hem net geen afzender om te blokkeren.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Verwijderen dan..
0 Likes
RobinHofman
Explorer
Opties
Snap ik maar dat moet nu handmatig een filter zou makkelijker zijn.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je mail provider contacten dan misschien kennen hun wat doen.
0 Likes
RobinHofman
Explorer
Opties
Geen idee het is het proberen waard. Dacht dat er misschien ergens een dns te blokkeren valt in de mail app. Helaas werkt het alleen met een afzender.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Nee niks met dns iig.
0 Likes
Jeannette30
First Poster
Opties
Misschien op de ongeopende mail wat langer drukken, daarna naar Verplaatsen, dan handmatig naar de Spambox verplaatsen? Ik doe het dagelijks, krijg iedere dag nieuwe mail van dezelfde afzender, maar met een nieuw adres. Één knop voor directe spamverwijdering (blokkeren)zou wel erg handig zijn....
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jeannette30, goedemiddag.

Welke e-mail client gebruik je voor het ontvangen van je e-mails? In de standaard Samsung Mail-app is het wel makkelijker om SPAM te markeren dan in de Outlook-app. Zelf gebruik ik al enige tijd Outlook en heb hier wat regels ingesteld om te voorkomen dat mijn box overloopt van de ongewenste mails.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes