Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Software update blijft hangen A54

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2023 03:04 PM)
2117 Weergaven
Lienke4
Apprentice
Opties

Hoi,

Van de week deed mijn telefoon 's nachts een software update. In de ochtend was deze nog niet klaar. Wat blijkt....hij doet helemaal niks. Software update start niet. Telefoon resetten met knopjes aan de zijkant ook niet. Zowel Samsung als een mannetje van een telefoonzaak zeggen dat dit alleen hersteld kan worden door nieuwe software erop te zetten en dat ik hoe dan ook al mijn gegevens kwijt ben. Aankoppelen aan de pc gebeurd er ook niks. 

Heeft iemand enig idee of dit echt niet anders opgelost kan worden?

20230710_144404.jpg

20230710_144412.jpg

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan zul je toch naar een servicepunt moeten gaan zodat ze Android kunnen herinstalleren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Lienke4
Apprentice
Opties

Hoi,

Helaas werkt dit niet. Power + volume omhoog of omlaag. Dit haalt niks uit. Zoals man bij de telefoonreparatiewinkel zei: er zit een fout in de software. Achter de schermen zijn dit een heleboel cijfers en daar ontbreken een paar van waardoor bijna niet te achterhalen is welke cijfers er missen.

0 Likes
Lienke4
Apprentice
Opties

O ik zie in de link mogelijk 1 oplossing die zou kunnen werken. De 1e. Kan ik altijd even proberen. Bedankt! 

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan zul je toch naar een servicepunt moeten gaan zodat ze Android kunnen herinstalleren.
Lienke4
Apprentice
Opties

Ja dan wordt alles leeg gehaald en terug gezet naar fabrieksinstellingen. Samsung kan geen gegevens/bestanden redden zeiden ze

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het klopt dat het vast staat in download modus kan er sowieso niks gered worden.
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Is het euvel verholpen?
0 Likes
Lienke05
First Poster
Opties
Nee moet opgestuurd worden. Moet nog een afspraak inplannen. Gelukkig had ik veel foto's nog op een oud toestel staan
NinaFrl
Helping Hand
Opties
Succes gewenst. Ik hoop dat je gauw weer een werkende telefoon hebt.