Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One UI 7 update: Icoontjes

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
121 Weergaven
Ishiqa
Student
Opties

Mijn wekker is niet meer always on display, super irritant en batterij icoon is ontzettend lelijk en groot na de update. Zogenaamd moet het volgems software makers nu beter zijn en minder icoontjes op display maar belachelijk dat er wel ruimte gecreëerd wordt voor dat lelijke grote batterij icoon en niet gekeken wordt naar functionaliteit en wat gebruikers graag zichtbaar willen hebben op het scherm.

3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ishiqa,

Bedankt voor jouw feedback hierover, we waarderen het! Je kan het beste een foutrapport hierover indienen via de Samsung Members-app. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. Jouw feedback is dan intern bij ons bekend.

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ishiqa
Student
Opties
Hallo Ajay, dank je wel voor je bericht.

Dat heb ik ook al gedaan voor zowel wekker en batterij icoon heb ik een foutrapport ingediend via Samsung member app.

Maar dan krijg ik gewoon zo een standaard melding van Samsung dat jullie mijn rapport hebben ontvangen.

Ik hoop dat jullie snel met een oplossing komen voor mijn foutmeldingen.

Groetjes!
Diaaaaantje
First Poster
Opties
Ik vind het ook een waardeloze update. Lelijke icoontjes en zeker batterij icoon. Het is er zo veel slechter van geworden. Beter terug naar het oude. En het slepen van het start scherm naar beneden werkt ook niet optimaal. Lukt soms pas na 3 x slepen echt irritant