Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart Switch - Contacten naar Outlook (PC) synchroniseren

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2018 07:28 PM)
2646 Weergaven
niels_w
Journeyman
Opties

Beste

Ik wil mijn contacten van mijn Samsung Galaxy A5 synchroniseren met mijn Outlook-programma op de PC.

Hiervoor zocht ik al enkele dingen op, namelijk ook dat Smart Switch hier ideaal voor was.

Wanneer ik Smart Switch open en mijn telefoon  met de computer heb verbonden, klik ik vervolgens op 'Outlook synchroniseren'. Daarna krijg ik het scherm waarin ik kan aanduiden wat ik wil synchroniseren. Ik duid 'Contacten', 'Alle contacten', 'Alleen toepassen voor Outlook' aan en klik op 'OK'. Ik klik vervolgens op 'Nu synchroniseren', maar daarna blijft hij gewoon op 10% staan (met de tekst: ''Groepsinformatie van Contacten laden in Niels ...'' en gaat niet meer verder.

Op mijn telefoon komt er 'Synchroniseren...' te staan, maar er gebeurt verder niets.

Jammer, want normaal werkt Smart Switch héél goed!

Wie helpt?

0 Likes
Spring naar oplossing
15 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Probeer het programmatje eens wat ik stuurde.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
niels_w
Journeyman
Opties

Hoi

Dat programmaatje heb ik geïnstalleerd op mijn GSM...

Wat moet ik daar precies doen?

Ik heb geklikt op 'Export' en dan gewacht... Daarna het document (.csv) verzonden naar mijn e-mail & dan geïmporteerd op de PC, maar dezelfde fout op Outlook 2016...

Grtjs

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Outlook app op je telefoon ook geprobeerd? Wat voor een mail account heb je in outlook ingesteld?
0 Likes
niels_w
Journeyman
Opties

In de Outlook-app op de GSM kan ik géén contacten zien!!

En een hotmail-adres....

Vroeger ging alles, nu opeens, nadat dat programmaatje om duplicaten te verwijderen alles heeft samengevoegd naar Google, zijn ze bij Outlook weg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dus je gebruikt Outlook op je PC met een Hotmail account?
Stel je Gmail account in op je outlook dan kan je waarschijnlijk de contacten kopiëren naar de Hotmail.

https://support.office.com/nl-nl/article/gmail-contactpersonen-importeren-in-outlook-edbacfde-f48c-4...
0 Likes
Oplossing
niels_w
Journeyman
Opties

Hoi Rohit

Na nog wat gepruld te hebben, heb ik uiteindelijk de oplossing gevonden...

Ik heb op mijn GSM de contacten nogmaals proberen te importeren, daarna moest ik een account kiezen en koos voor Microsoft Exchange Service (Outlook).

Dit gedaan te hebben, kwamen sommige contacten dubbel in mijn contactenlijst van de GSM te staan, dit kwam doordat de naam van de contacten niet precies hetzelfde was. Dit heb ik aangepast waardoor hij ze automatisch samenvoegde.

Omdat mijn contacten nu via mijn GSM gekoppeld zijn aan zowel Google, Whatsapp én Outlook (Microsoft Exchange Service), staan mijn contactpersonen nu ook in mijn Outlookprogramma op mijn PC.

OPGELOST!

Merci voor het proberen oplossen van het probleem!

Groetjes

niels_w