op 28-12-2018 09:59 PM - laatst bewerkt op 21-03-2019 01:09 PM door RobertS
Ik wil Samsung Pay NIET gebruiken maar de laatste tijd is de niet te verwijderen app SAMSUNG PAY nogal irritant op de voorgrond aanwezig, zelfs op het startscherm, om mij deze app op te dringen. Ik zie helaas geen knop dat ik deze app niet wil benutten. Weet iemand hoe je deze app het zwijgen kunt opleggen?
op 29-12-2018 12:49 AM
op 29-12-2018 10:43 AM
De taal staat in elk geval op Nederlands. Ik sluit niet uit dat mijn toestel uit Oostenrijk komt. Toestel is een SM-G920F.
Build NRD90M.G920FXXU6ERF5. KNOX 2.7.1. Customation SDK 2.7.1.
Ik heb de SAMSUNG PAY app gedwongen uitgeschakeld en teruggezet naar de oorspronkelijke versie maar het wordt telkens weer geupdate met de hinderlijke
Popup in mijn startscherm.
24-05-2020 12:49 PM - bewerkt 24-05-2020 12:54 PM
Hallo,
Ik heb helaas geen oplossing maar wel hetzelfde probleem. Zeer irritant, idd buitenlands toestel A7 2017, deze waterdichte super gsm is niet in Nederland
uitgebracht. Heel tevreden over en loopt als een tierelier, nog steeds, tot eergisteren, met die irritante popup. Nooit last van gehad en nu ineens wel, wist niet eens wat het voor app was. Ook ik heb de App gedwongen gestopt en zelf alles al uitgeschakeld, cache geleegd enz. maar binnen het kwartier, ploep daar is ie weer beneden en aangezien daar bij mij de startknop zit is dat dubbel vervelend. Dus nogmaals de vraag: weet iemand hoe dit op te lossen?
Bijvoorbaat dank,
op 25-05-2020 01:34 PM
op 25-05-2020 01:54 PM
Hallo, dank voor de reaktie maar dat was het eerste wat ik heb gedaan. Ik heb het de afgelopen dagen zo ongeveer elk half uur gedaan maar het helpt niet, hij schakelt zich elke keer weer zelf opnieuw in. Heb ook al alle gegevens, cache enz. verwijderd maar hij zoekt schijnbaar zelf elke keer ergens updates om weer vanzelf in te kunnen schakelen terwijl ik in de appstore ook al alle automatische updates heb uitgezet. Ik heb echt niet veel verstand van Smartphones maar dit is wat ik met mijn gezonde verstand kon bedenken. Heb daarna net zolang op internet gezocht, waar ik geen oplossing vond, totdat ik dit tegen kwam. Wel al wat langer geleden maar niet geschoten is altijd mis en ik hoopte dat er in de tussentijd iemand een oplossing heeft gevonden. Mijn toestel is niet in Nederland uitgebracht maar vanwege zijn uitstekende prestaties en stof en waterdichtheid heb ik hem toen toch online gekocht.
Dus om je vraag te beantwoorden, ja ook al geprobeerd.
op 25-05-2020 02:02 PM
Je zou eens iemand op afstand (corona-proof) mee kunnen laten kijken via ene Hulp op Afstand sessie, wellicht dat mijn collega's nog iets kunnen proberen: https://bit.ly/2OhhbuU
Het kan ook zijn dat het ingebakken is in de software en daarom niet te omzeilen is.
op 25-05-2020 02:11 PM
Dat het niet te omzeilen of uit te zetten is vind ik moeilijk te begrijpen aangezien ik bijna 3 jaar geen last ondervonden heb van die app.
Hij stond gewoon aan maar heeft nooit een popup onder in mijn startscherm gehad. Ik heb wel recentelijk een beveiligingsupdates gehad,kan het mss daardoor komen?
En wat bedoel je met iemand mee laten kijken? Ik ben geen jonkie meer en heb geen idee waar je het over hebt, sorry
op 25-05-2020 02:16 PM
Sorry, blond en ook nog dom, ik heb op de link geklikt en de info gelezen, ik snap de uitleg ook maar niet hoe dit nou in het echt werkt. Zou je me dat svp wille uitleggen of vertellen waar ik het kan vinden? en Thanks
op 25-05-2020 02:25 PM