op 05-11-2018 08:17 AM - laatst bewerkt op 21-03-2019 01:10 PM door RobertS
Wederom krijg ik tril meldingen dat "sessie verlopen" is van ongebruikte Samsung Members app. Zo te zien bestaat deze error al vele jaren.
Mijn account en wachtwoord die gemaakt was op advies van samsung medewerker werkt niet meer, kan niet meer inloggen.
Heb meldingen uit staan van Smasung Members. Mag deze app niet verwijderen. Toch wil ik GRAAG voorkomen dat bij elke update ik opnieuw dit gekloot heb, ik wordt gek van die trillings meldingen om de 20 minuten. Met dit soort service koop ik geen Samsung meer, vnl. door de bizarre verplichting van de app en de noodzaak steeds meer privé gegevens in te vullen en steeds meer ongeziene voorwaarden te accepteren. Belachelijk dat dit al jaren gaande is ook.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-11-2018 09:14 AM
op 05-11-2018 08:58 AM
op 05-11-2018 09:09 AM
Via pc accepteerde mijn account wel mijn oude wachtwoord. Alleen wachtwoordreset via pc maakte het mogelijk mobiele account weer te gebruiken, best vreemd. Het is een gedoe om in te loggen i.v.m. niet kunnen resetten via mobiel.
Ook kies ik er liever voor de app niet te gebruiken of meldingen uit te zetten i.p.v. om de paar maanden dit gedoe opnieuw te doorlopen.
Meldingen staan uit van de app, en ik wil hem niet gebruiken. Is er een andere oplossing dan mij verplichten de app om de paar maanden opnieuw te doorlopen, boel voorwaarden te accepteren en persoonlijke gegevens in te vullen? Telefoon wordt anders bijna onbruikbaar helaas. Zeer teleurgesteld in de oplossingen tot nu toe i.i.g.!
op 05-11-2018 09:14 AM
op 05-11-2018 09:23 AM
Ik ben nog bang dat na een update weer opnieuw begint, maar heb je advies opgevolgd en de Samsung account verwijderd. Hoop dat ik nooit meer "sessie verlopen" trilmeldingen krijg, en dat de verminderde functies wel meevallen.
Dank voor je snelle reactie!