Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

SamsungA52|Automatisch onbekend telefoonnummer blokkeren|op zwarte lijst zetten

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2021 10:04 PM)
1316 Weergaven
KatRijnVliet
Journeyman
Opties
Beste allemaal,

Ik heb voor deze SamsungA52 ook een Samsung-toestel gehad welke de laatste grote Android-update wél geüpdated had, alleen nóch automatisch herstartte zoals normaal gesproken behoorde nóch handmatig op enigerlei wijze wilde herstarten... Begreep van de telefoonzaak waar ik met mijn vorig toestel zijnde een SamsungA50 naar toe was gegaan dat óók Repparatieservice Samsung deze niet meer aan de praat gekregen had... Op meerdere fronten erg jammer, zo ook met het hierboven beschreven probleem. Die heb ik óók op de SamsungA50 gehad!!! En daar had ik na lang puzzelen wél een oplossing gevonden... Helaas pindakaas deze SamsungA50 is weg, ik kan er niets mee behalve naar een zwart scherm staren...

Vandaar mijn vraag wie van jullie herkent mijn beschreven probleem. Je wordt door onbekend telefoonnummer gebeld en reageert blijkbaar (iets) te laat. Ondertussen is het kwaad al geschied: onbekend telefoonnummer? Automatisch blokkeren!!! Automatisch op zwarte lijst zetten!!! ZÉLFS AL VOER JE DAARNA ONBEKEND TELEFOONNUMMER OP ALS NIEUW(/BESTAAND) CONTACT DAN NÓG BLIJFT HET CONTACT GEBLOKKEERD & OP ZWARTE LIJST STAAN!!!???!!!???!!! 

Wie kan mij alstublieft verder helpen met mijn SamsungA52 WAARDOOR CONTACT NÍET MEER GEBLOKKEERD IS & VAN DE ZWARTE LIJST AFGEHAALD IS & NU OP WITTE LIJST GEPLAATST???!!!???!!!???

Mijn dank is zeer groot!!!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KatRijnVliet
Journeyman
Opties
Dag MartijnK

Ik heb zonet de genoemde instellingen bekeken. Zowel bij nummers blokkeren en bij SPAM-oproepen of oplichters herkennen stond en staat schakelaar uit.

Opvallend is wel dat het contactpersoon wat vanaf het begin geblokkeerd stond, toegevoegd stond als geblokkeerd contact terwijl deze juist als nieuw contactpersoon door mij aangemaakt was. Ik heb de gegevens bij Contactpersoon gecheckt en zag daar de bekende cirkel met schuine streep erdoorheen. Ben terug gegaan naar instellingen en heb deze onder toegevoegde blokkeren weggehaald. Weer naar contactpersoon en zo te zien geen cirkel met schuine streep erdoorheen meer. Blijft mijn vraag hoe het systeem onbekende oproepen automatisch blokkeert zelfs als dat uitstaat?!

Voor nu alvast reuze bedankt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@KatRijnVliet ,

Onze dank zou ook zeer groot zijn als je je tekst zou willen aanpassen.
Het gebruik van hoofdletters is schreeuwen en wordt niet op prijs gesteld in een forum.
Ook meerdere vraag- en uitroeptekens zijn overbodig.
E.e.a. gebeurt natuurlijk uit frustratie, maar iets minder mag ook..

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En als aanvulling op Dick.. haal dat hele boekwerk met overbodige informatie weg en post in een paar duidelijke zinnen wat het probleem is. Want op deze manier snapt niemand het🤷
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
KatRijnVliet
Journeyman
Opties
Dick het plaatsen van hoofdletters heb ik echter geenszins bedoeld als schreeuwen waarvoor mijn oprechte excuses. Hetzelfde geldt voor de in jouw ogen te veel geplaatste vraag- & uitroeptekens in mijn gestelde vraag binnen het forum. Goed dat ik hier op attent gemaakt ben door jou. Ik zal voortaan hier proberen beter op te letten. Nogmaals mijn verontschuldigingen.
KatRijnVliet
Journeyman
Opties
Patrick ik wilde duidelijk maken dat als mijn oude mobiel nog bruikbaar was geweest ik het probleem waarschijnlijk zelf had kunnen oplossen. Nu echter niet meer. Ik vond en vind eerlijk gezegd ook nu dat aanvullende info die van belang was en is. Maar daar mag jij Patrick anders over denken. Ik heb het met de beste bedoelingen gedaan. Hoop dat je dit wilt begrijpen en mogelijk ook kunt. In elk geval excuses als ik onbedoeld je hebt gefrustreerd.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Kan je in een paar zinnen duidelijk vertellen wat het probleem is?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @KatRijnVliet, goedemorgen.

Bedankt voor je bericht. Als ik het goed heb begrepen worden onbekende nummers geblokkeerd en kun je deze niet beantwoorden, heb ik dit goed begrepen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
KatRijnVliet
Journeyman
Opties
Ja Martijn, dat is correct. Plus zelfs na toevoegen als nieuw contact, lukt het nog steeds niet. In alle gevallen zie je voor het gebelde telefoonnummer een cirkel met schuine verbodsstreep er doorheen. Is dat wellicht waardevolle info?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @KatRijnVliet.

Staat de optie Onbekende/privénummers blokkeren misschien ingeschakeld? Open de Telefoon-app, tik op de 3 puntjes en ga naar Instellingen. Bij het kopje Nummers blokkeren kun je de schakelaar omzetten, kijk ook bij de optie SPAM oproepen en oplichters blokkeren of dit goed staat.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
KatRijnVliet
Journeyman
Opties
Dag MartijnK

Ik heb zonet de genoemde instellingen bekeken. Zowel bij nummers blokkeren en bij SPAM-oproepen of oplichters herkennen stond en staat schakelaar uit.

Opvallend is wel dat het contactpersoon wat vanaf het begin geblokkeerd stond, toegevoegd stond als geblokkeerd contact terwijl deze juist als nieuw contactpersoon door mij aangemaakt was. Ik heb de gegevens bij Contactpersoon gecheckt en zag daar de bekende cirkel met schuine streep erdoorheen. Ben terug gegaan naar instellingen en heb deze onder toegevoegde blokkeren weggehaald. Weer naar contactpersoon en zo te zien geen cirkel met schuine streep erdoorheen meer. Blijft mijn vraag hoe het systeem onbekende oproepen automatisch blokkeert zelfs als dat uitstaat?!

Voor nu alvast reuze bedankt