Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Pass werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2024 10:19 AM)
436 Weergaven
Micasjas
Explorer
Opties

Sinds een maand ofzo werkt Samsung Pass niet meer echt. De ene keer krijg ik wel de pop up om de automatisch opgeslagen gegevens in te vullen maar 9 van de 10 keer niet. Hoevaak ik ook op een inlog tekstvak druk. Telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen had geen effect.

0 Likes
10 Antwoorden
Bosie
Explorer
Opties
Maar samsung pass is nog niet supported in nederland
0 Likes
Micasjas
Explorer
Opties
Hoe kom je daar bij?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Micasjas,

Bedankt voor jouw bericht. Samsung Pass is erg handig en ik hoop je verder te kunnen helpen zodat je er volledig van kan genieten. Wanneer je dit ervaart als jouw S22 helemaal up-to-date is raden we aan om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. 

Je kan ons weer een bericht sturen of het is gelukt en/of je meer vragen hebt. 

-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs 'verzenden' vakje aan te vinken. Zo krijgen we de logs binnen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Kees59
Big Cheese
Opties
Denk dat je samsung wallet bedoeld.
0 Likes
Micasjas
Explorer
Opties
Nee Samsung Pass
0 Likes
Micasjas
Explorer
Opties
Bizar hoeveel mensen Samsung Pass niet kennen. Ik dacht dat dit al jaren een standaard app was.

Maar goed, het werkt weer. Bij toetsenbord moest ik op de 3 puntjes drukken en dan kan ik hem bij opties zetten. Blijkbaar was dat sinds een update niet meer standaard.
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Samsung pass is allang bruikbaar in nederland voor wachtwoorden op te slaan. Te vinden in samsung store.
0 Likes
Micasjas
Explorer
Opties
Heb je mijn post eigenlijk gelezen? Dit is het meest verwarrende gesprek ooit. JIJ begint mij te verbeteren door te zeggen dat ik waarschijnlijk Samsung Wallet bedoel. Als ik dan zeg dat ik het over Samsung Pass heb dan hoef je mij echt niet te gaan vertellen dat dit in Nederland gebruikt kan worden en te downloaden is vanuit de Playstore. Ik weet wat Samsung Pass is, en dat dit allang te gebruiken is, daar ging mijn vraag toch ook over of niet? 🤦‍♀️
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Sorry mijn fout. Zal niet meer gebeuren had naar bosie gemoeten. Verkeerde naam aan geklikt. Ik heb blijkbaar wat problemen gehad met deze app. Dit zou over moeten zijn.
0 Likes