op 18-12-2024 03:59 PM
hallo,ben in bezit van een a40 samsung en met de ip camera krijg ik geen meldingen wanneer het scherm in slaap gaat,als deze op staat zijn er geen problemen,de app CTRONIC gaat niet naar slaapstand,deze heb ik veranderd maar het probleem blijft.
iemand een oplossing? dank bij voorbaat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-01-2025 11:16 AM
Bedankt voor de update @Members_GfYWlU2,
Wanneer dit nog zo is nadat je de app opnieuw hebt geïnstalleerd raden we aan om contact op te nemen met de app makers hierover. Wellicht is er een update nodig voor de app. Je kan ons gerust weer een bericht sturen waneer je meer vragen hebt.
Met groet,
Ajay
op 20-12-2024 10:02 AM
Bedankt voor jouw bericht @geraard,
Ik ga je proberen verder te helpen. Wanneer zowel jouw A40 als de app helemaal up-to-date zijn en en de issue ook nog aanwezig is wanneer je het toestel hebt herstart kan je controleren of de app bij batterij op 'Onbeperkt' staat. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> CTRONIC ---> Batterij ---> 'Onbeperkt'.
Je kan ons gerust een bericht weer sturen met of het is gelukt zo en/of je meer informatie wenst.
Met groet,
Ajay
op 20-12-2024 11:51 AM
bedankt om u antwoord,alle instellingen staan oke denk ik,batterij onbeperkt en de app nooit in slaapstand geselecteerd,het is echt bizar,alle andere meldingen van messenger en zo krijg ik wel als het scherm uit staat,heb de app al geprobeerd op mijn oude samsung A3 en hetzelfde probleem.
op 20-12-2024 04:42 PM
Bedankt voor jouw reactie Members_GfYWlU2,
Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay
op 20-12-2024 06:22 PM
alles gedaan volgens u perfecte uitleg maar het probleem blijft,het bizarre is dat ik van een andere app wel meldingen krijg(tuya smart) en de instellingen staan op alle beiden juist hetzelfde!
bedankt om mee te zoeken naar een oplossing.
op 21-12-2024 05:12 PM
op 23-12-2024 09:46 AM
dat staat voor alle apps aangevinkt,het bizarre is dat ik wel meldingen krijg van andere apps en juist van ctronics niet,op iphone werkt alles perfect.
op 23-12-2024 09:56 AM
op 23-12-2024 01:13 PM
de zone staat op 100% momenteel,denk niet dat daaraan ligt want op iphone werkt alles perfekt,en als mijn samsung niet in slaap is werkt ook alles normaal inclusief alle meldingen.
op 23-12-2024 01:18 PM