Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung weer app na one ui 5.1 update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2023 04:48 PM)
594 Weergaven
Martinodepino
First Poster
Opties
Na de one ui 5.1 update heeft de weer app een mooie make over gekregen, maar ik heb het idee dat dit niet helemaal goed is gegaan. 

Het eerste wat mij meteen opviel is dat de animaties veranderd zijn, in plaats van leuke animaties met een luchtballon en een zonnebloem, heb je nu alleen nog maar (naar mijn mening minder mooie) animaties van personen, zie de afbeelding hieronder. Ik zie nu bijna alleen nog maar deze animaties of de one ui 4 animaties. 

image

Een ander probleem met de weerapp na de one ui 5.1 update op mijn apparaat is het zon op zon onder gedeelte. Een deel van de tekst valt buiten het vlak en de tekst lijkt bijna door te lopen. Zie ook hiervan een voorbeeld hieronder. 

image

Ik vroeg mij af of dit iets is wat aan mijn telefoon (S21FE) ligt of dat anderen hier ook mee te maken hebben.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Bugs en andere dingen kun je rapporteren via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties
Dat met die zonsopkomst/ondergang heb ik ook. Cosmetisch foutje.

Zal het meteen even melden via deze App.

De animaties vindt ik wel geslaagd eerlijk gezegd.
Maar ja, zoveel mensen, zoveel smaken 🙃

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Bugs en andere dingen kun je rapporteren via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick